Deli

Tedenski doseg slovenskih digitalnih medijev se je v preteklih sedmih dneh, do danes, 20. marca 2020, v primerjavi z enakim obdobjem v mesecu februarju, povečal za 60 odstotkov. Povečanje dosega digitalnih medijev smo zabeležili tudi v Bosni in Hercegovini, in sicer za 54 odstotkov, na Hrvaškem za 51 odstotkov, v Makedoniji za 47 odstotkov, v Črni gori za 46 odstotkov in v Srbiji za 43 odstotkov.

Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji - iPROM - Novica

»V aktualnem tednu v iPROMu beležimo izjemno povečan doseg digitalnih medijev na področju celotne Adriatik regije, v primerjavi s stanjem pred pojavom novega koronavirusa. Povečano digitalno medijsko potrošnjo zaznavamo praktično v vseh vsebinskih kategorijah, trenutno pa prednjačijo novičarski mediji,« pojasnjuje Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.

Med tednom je večji del uporabnikov do digitalnih vsebin dostopal prek namiznih računalnikov, ob koncu tedna pa je prevladoval dostop prek mobilnih naprav. V nedeljo, 15. marca 2020, smo v iPROMu zabeležili 81-odstotni porast mobilnega dostopa do digitalnih vsebin glede na predhodno povprečje.

Povečala se je tudi aktivnost uporabnikov digitalnih medijev, saj so si ti med 12. in 19. marcem v digitalnih medijih ogledali v povprečju 54 odstotkov več vsebin, kot v enakem obdobju meseca februarja. V prvem tednu marca je bila aktivnost uporabnikov v primerjavi s prvim tednom februarja večja za 29 odstotkov, v drugem tednu marca pa za 54 odstotkov večja kot v enakem obdobju preteklega meseca.

V iPROMu se novonastalim razmeram sprotno prilagajamo z nadgradnjo strežniške infrastrukture, delovanje vseh sistemov ostaja nemoteno.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.