Deli

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je komentiral zgodbo tedna, v kateri je Marketing magazin razmišljal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji se iz leta v leto vse bolj povečujejo, po mnenju sogovornikov pa v prihodnjem letu še ne bodo dosegle napovedanega prometa.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, namreč pravi, da izsledki raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, ki jo je iPROM izvedel v sodelovanju z Valiconom v začetku letošnjega leta med 220 ključnimi odločevalci s področja trženja in oglaševanja, kažejo, da bodo slovenska podjetja v letošnjem letu digitalnemu oglaševanju namenila 17 odstotkov več sredstev kot v preteklem letu.

»Naložbe v sam zakup oglasnega prostora, ločeno od produkcije vsebin, v digitalnih medijih bodo zrasle za 29 odstotkov, v povprečju pa bodo znašale 342.000 evrov na oglaševalca,« pravi.

Navaja, da bodo slovenski odločevalci tako kot v preteklih tudi v letošnjem letu največ sredstev namenili trem ključnim stebrom digitalnega oglaševanja, in sicer prikaznemu oglaševanju (28 % vseh sredstev, namenjenih zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih), oglaševanju na družbenih medijih (20 %) in iskalnemu marketingu (18 %).

»Po načrtih odločevalcev za trženje in oglaševanje z začetka letošnjega leta bodo skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2020 presegle 70 milijonov evrov. Konkretne številke bodo znane v začetku prihodnjega leta,« je Ivanec še povedal za Marketing magazin.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina v rubriki Aktualno oktobra 2020 z naslovom 100 milijonov evrov za digitalno oglaševanje? Pretirano! (str. 12-13)

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.