Deli

V svetu digitalnega oglaševanja so podatki postali ključno orodje za pridobivanje in ohranjanje strank. Zdaj bolj kot kdaj koli prej podjetja potrebujejo zanesljive in natančne podatke, da lahko prilagajajo in optimizirajo svoje marketinške strategije. Digitalno ozaveščena podjetja že snujejo napredne oglaševalske strategije, v katerih uspešno aktivirajo lastne, prvoosebne podatke za potrebe bolj učinkovitega doseganja ciljne skupine.

Združevanje prvo- in tretjeosebnih podatkov za učinkovite napredne digitalne oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

iPROM Private DMP kot vodilna neodvisna tehnološka platforma za upravljanje prvoosebnih podatkov za potrebe trženja podjetjem omogoča, da svoje podatke zbirajo, analizirajo in tudi aktivirajo. Toda ali je to dovolj? V tem blogu vam bom pojasnil, kako lahko danes tretjeosebne podatke oplemenitimo s prvoosebnimi za še boljše ciljanje in izvajanje napredne digitalne oglaševalske strategije.

Prvoosebni podatki so srce vaše marketinške strategije

Gre za podatke, ki jih neposredno pridobivate od svojih strank. To so na primer informacije o njihovem vedenju na vaši spletni strani, prejšnjih nakupih in vedenjski vzorci medijskih navad. Prav ti podatki vam omogočajo personalizacijo vsebin in sporočil ter s tem boljše zadovoljstvo strank.

iPROM Private DMP vam omogoča učinkovito upravljanje prvoosebnih podatkov; ne le zbiranje in shranjevanje teh podatkov, temveč omogoča tudi njihovo analizo in uporabo v trženjske namene. S tem povečuje vrednost prvoosebnih podatkov, ki postanejo nepogrešljiv vir vpogledov v želje in potrebe vaših strank. Pri tem velja, da jih s stalnimi naložbami v oglaševanje nenehno dodatno plemenitite in skrbite, da so vedno osveženi in relevantni.

Dodana vrednost prvoosebnih oglaševalskih strategij

Uporaba prvoosebne podatkovne platforme je večplastna, podjetjem pa prinaša multiplikativne koristi. Med najpomembnejšimi so:

  • Personalizacija in prilagajanje oglasnih in trženjskih akcij
    iPROM Private DMP vam omogoča, da svoja marketinška sporočila bolj natančno prilagodite posameznim strankam. S prvoosebnimi podatki, ki ste jih pridobili, lahko ustvarite pristne in privlačne izkušnje za stranke, kar povečuje verjetnost, da bodo ostale zveste vaši blagovni znamki.
  • Spoštovanje zasebnosti in varnost vaših podatkov pred konkurenco
    Pomembno je izpostaviti, da daje iPROM Private DMP velik poudarek zasebnosti in varnosti podatkov prve osebe. S to rešitvijo imate popoln nadzor nad uporabo teh dragocenih informacij, kar povečuje zaupanje strank in skladnost z zakonodajo o varstvu podatkov.
  • Boljša segmentacija ciljne skupine in doseganje ciljnega občinstva
    Ena izmed ključnih prednosti iPROM Private DMP-ja je sposobnost natančne segmentacije ciljne skupine. S tem lahko razdelite svoje stranke na manjše skupine s podobnimi značilnostmi, kar omogoča bolj ciljano in učinkovito oglaševanje.

Kako tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kako tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne

Tretjeosebni podatki dopolnjujejo vaše prvoosebne podatke s širšimi informacijami o potrošnikih. To vam omogoča boljše razumevanje njihovih zanimanj, nakupovalnih navad in življenjskega sloga, kar pripomore k boljšemu oblikovanju marketinških strategij. Z uporabo tretjeosebnih podatkov lahko razširite svoj doseg in dosežete nove stranke, ki morda še niso bile del vaše baze prvoosebnih podatkov. S tem se odpirajo nove priložnosti za rast. Primer za uporabo tretjeosebnih podatkov pri snovanju učinkovitih strategij digitalnega oglaševanje predstavlja prikazno oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev. Ti nam omogočajo, da želeno občinstvo ciljamo z oglasnimi vsebinami, kjer lahko na osnovi medijskih navad predvidimo zanimanja uporabnikov digitalnih medijev. V iPROMu to uspešno izvajamo z uporabo platforme za upravljanje s podatki, ko oglase prek povezave na programatično hrbtenico dostavljamo ob pravem času in na pravem mestu.

Ključno pa je, da kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov omogoča bolj natančno ciljanje oglaševalskih kampanj. Z združevanjem prvo- in tretjeosebnih podatkov je mogoče oblikovati celovite podatkovno gnane oglaševalske akcije, s katerimi bolj uspešno nagovarjate prave stranke ob pravem času in s pravo vsebino.

Kako-v-iPROMu-kombiniramo-prvo-in-tretjeosebne-podatke-za-ucinkovito-oglasevanje-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomisc

Kako v iPROMu kombiniramo prvo- in tretjeosebne podatke za učinkovito oglaševanje?

Svojim naročnikom, ki za svoje oglasne akcije že uporabljajo zasebna podatkovna skladišča, svetujemo in pomagamo pri snovanju celovitih oglasnih strategij, tako da prvoosebne podatke kombiniramo s tretje- in neosebnimi podatki.

V luči zaostrovanja zakonodaje na področju e-zasebnosti in napovedovanja ukinitve tretjeosebnih piškotkov svojim naročnikom svetujemo izvedbo celovitih, kombiniranih oglasnih akcij. S tem namreč plemenitijo lastna podatkovna skladišča, dobivajo dragocene vpoglede v obnašanje in razumevanje kupcev, imajo moč identifikacije mikrosegmentov in možnost natančnejše evalvacije oglaševalskih aktivnosti.

Naj izpostavimo ključne štiri taktike, ki jih pri tem uporabljamo:

1. Izdelava modelov sorodnih občinstev (look-alike): S kombinacijo podatkov lahko ustvarite profile strank, ki so podobni vašim najboljšim strankam. Na ta način lahko ciljate nove potencialne stranke, za katere je zelo verjetno, da jih bodo zanimali vaši izdelki ali storitve.

2. Ponovno ciljanje in optimizacija konverzij: Z združevanjem prvo- in tretjeosebnih podatkov lahko bolj uspešno izvajate ponovno ciljanje strank, ki so že pokazale zanimanje za vaše izdelke ali storitve. To povečuje verjetnost konverzij in donosnost naložb v oglaševanje.

3. Izgradnja dinamične oglasne kreative: Prvoosebne podatke svojih uporabnikov lahko povežete z neosebnimi oziroma ničelnimi podatki, kot so čas, vreme in valute, kar vam omogoča izgradnjo dinamične, personalizirane oglasne kreative po meri vašega uporabnika. V iPROMu za izgradnjo dinamične oglasne kreative uporabljamo tehnološko rešitev iPROM Real-time Creative.

4. Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij: Z združevanjem podatkov iz različnih virov je mogoče bolj natančno meriti učinkovitost oglasnih akcij in kampanj. Tako lahko spremljate, katere kampanje delujejo najbolje, in prilagajate svojo oglaševalsko strategijo.

Analiza, povezovanje in razumevanje podatkov so ključne prvine uspešne digitalne strategije v dobi, ko so postali podatki eden najbolj neprecenljivih virov podjetij, ki omogočajo bolj natančno ciljanje in učinkovito oglaševanje. Z uporabo rešitev, kot je iPROM Private DMP, lahko podjetja povečajo svoj marketinški doseg in donosnost naložb ter obenem skrbijo za zasebnost in varnost svojih strank. S pravilnim združevanjem in uporabo teh podatkov dosegajo ne le boljše rezultate oglasnih akcij, temveč tudi krepijo zaupanje v svojo blagovno znamko in posledično njeno moč. Ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih strategij prihodnosti pa so nedvomno prvoosebni podatki. Jih zmorete premišljeno uporabljati?

Deli

O avtorju

Tomaž Tomšič je danes strateški svetovalec in vodja iPROM Labs. Odgovoren je za enoto iPROM Labs, v kateri že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. V iPROMU je redno zaposlen praktično že od same ustanovitve, kar o njem pove praktično vse. V prostem času se ukvarja z raziskovanjem analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov in raziskovanjem tehnologij za 3D tiskanje. Po njegovih besedah bo kombinacija teh tehnologij v prihodnosti človeški vrsti utrla pot življenja in bivanja na drugih planetih. Tomaž je v prostem času tudi strasten tekač in maratonec.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv