Deli

Z globalnim projektom Vizija 2020 se je Volvo zavezal k izdelavi tako varnih vozil, da v njih nihče več ne bo izgubil življenja ali se resno telesno poškodoval. Pri Volvu Slovenija so v sodelovanju z iPROM-om projekt podprli s spletno kampanjo, v kateri še vse do konca septembra uporabnike vabijo k deljenju njihove osebne vizije boljšega sveta.

Volvova digitalna kampanja Moja vizija na spletu zaživela v sodelovanju z iPROM-om - iPROM novice

Volvova filozofija izvira iz prepričanja, da se je nesrečam najbolje izogniti, kar je tudi bistvo globalnega projekta Vizija 2020. Z njim se je švedski premijski avtomobilski proizvajalec zavezal, da bodo do leta 2020 vsi avtomobili njihove blagovne znamke zasnovani tako varno, da v njih nihče ne bo izgubil življenja ali se resno poškodoval.

Pri Volvu Slovenija k sooblikovanju boljše prihodnosti vabijo tudi uporabnike, ki lahko svoje predloge in ideje o tem, v kakšnem svetu si želijo živeti, vse do konca septembra oddajo na spletnem mestu Moja vizija. Avtor zmagovalnega predloga bo nagrajen z atraktivnim potovanjem v švedski Gothenburg, kjer bo lahko obiskal tudi Volvo Brand Experience Center.

Spletna kampanja je nastala v sodelovanju z nami. Medijski zakup smo upravljali preko avtomatizirane platforme iPROM Cloud, ki je avtomobilistu z optimizacijo investicije zagotovila racionalno upravljanje s spletnim proračunom in odlične odzive ciljnega občinstva. Svojo vizijo je v aplikacijo oddalo že 118 spletnih uporabnikov, najboljša ideja pa si je do sedaj prislužila več kot 800 glasov.

Volvo Slovenija k boljšemu svetu spodbuja še drugače. V sodelovanju s švedsko neprofitno organizacijo Nordic Art Initiative v okviru dobrodelnega projekta organizira poslikavo zidov otroške Pediatrične klinike, s čimer želijo malim pacientom polepšati dneve v bolnišnici. Več o projektu preberite na spletni strani www.volvocars.com/si/mojavizija.

Deli