Deli

Fraport Slovenija je v sodelovanju z družbo iPROM osvojil veliko nagrado strokovne žirije DIGGIT v kategoriji digitalni oglas za akcijo »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika«.

Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM - iPROM Novice

V podatkovno gnani oglaševalski akciji, ki izkorišča sodobne možnosti in prednosti tehnoloških standardov za oglaševanje v odprtem spletu 3.0, Fraport Slovenija dosega nadpovprečne prodajne rezultate. Strategija prikaznega oglaševanja, ki temelji na zaščiti in pametni rabi lastnih podatkov družbe Fraport Slovenija, beleži 12-odstotno konverzijo. Podrobnosti o akciji si preberite v študiji primera.

Velika-nagrada-DIGGIT09-Digitalni-oglas-iPROM-Fraport-IPROM-Novice

»Če želimo izstopati, moramo biti drugačni. V Fraportu Slovenija se tega dobro zavedamo, zato rešitve za učinkovito oglaševanje iščemo v visokotehnoloških rešitvah in izven ustaljenih okvirov. Pri soustvarjanju trdnih temeljev za naprej stavimo na iPROMovo znanje in njihovo vizijo o delovanju spleta, ki nastaja. Pomagajo nam, da svoje pristope za doseganje ciljnih publik in rezultate nenehno izboljšujemo. Z rešitvami, ki jih snujemo, odgovarjamo tudi na marketinške izzive prihodnosti,« je nagrado komentirala Monika Jelačič, strokovna sodelavka za komuniciranje v Fraportu Slovenija.

»Nagrade smo veseli predvsem zato, ker je strokovna žirija prepoznala pomen in učinkovitost oglaševalskih pristopov, ki jih ponujajo tehnologije za odprti splet prihodnosti. Poslovni rezultati, ki jih prinaša integracija rešitve Ad-Tech v marketing Fraporta Slovenija, so lep primer, da v hitrem in podatkovno gnanem svetu najboljše rezultate prinaša dolgoročno sodelovanje. Veseli nas, ko naročnik skupaj z nami premika meje in soustvarja nove, neodvisne ekosisteme za digitalno oglaševanje,« je dodal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v družbi iPROM.

Deli