Si navdušen/a nad analitiko, digitalnim marketingom in optimizacijo sistemov? Te zanimajo delovanje brskalnikov, marketinški piksli, analitična orodja ter sistemi v ozadju digitalnega oglaševanja? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak/inja na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!
Iščemo navdušenca/ko nad digitalnim marketingom, ki želi svoje znanje o oglaševalskih platformah Google in Meta razširiti v svet marketinške analitike ter poglobiti poznavanje, kako v resnici delujejo sistemi v ozadju. S svojim znanjem boš poskrbel/a za priporočila in analize za optimizacijo marketinških strategij in nastavitve analitičnih platform, ki bodo podpirale oglaševalske akcije.
Tvoje delo bo potekalo v sodelovanju z izkušeno ekipo sodelavcev, ki ti bodo nudili podporo in pomoč pri učinkovitem reševanju nalog ter s teboj delili poglobljeno znanje s področja implementacij in izvedbe analiz ter ti pomagali napredovati.
Kdo smo in kaj počnemo?
iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje in največja digitalna agencija v Sloveniji. Ker želimo še dodatno okrepiti področje strategij in analitike, iščemo novega sodelavca, ki ga zanima dinamično delo s priznanimi blagovnimi znamkami v ekipi digitalnih navdušencev.
Ponujamo ti priložnost, da razvijaš svoje kompetence ob podpori mentorjev ter uporabo naprednih rešitev Ad-Tech, ki jih ustvarjamo že več kot 25 let, in priznanih analitičnih tehnologij naših partnerjev.
Poleg zanimivih tehnoloških izzivov delo v iPROMu odlikuje kultura, ki spodbuja proaktivnost, sveže ideje in sodelovanje. Zagotavljamo ti prilagodljiv delovni čas, podporo ekipe ter številne priložnosti za osebno rast in napredovanje.
Okvirne naloge:
- Implementacija analitičnih in oglaševalskih orodij prek sistemov za upravljanje oznak
- (GTM, Tealium, Adobe Launch …)
- Sodelovanje pri optimizaciji digitalnih oglaševalskih strategij na podlagi podatkov
- Razvoj analitičnih rešitev in priporočil za naročnike
- Nastavitev in prilagajanje analitičnih platform (GA4, Piwik PRO, Adobe Analytics …)
- Poglobljena analiza podatkov in priprava poročil
- Tesno sodelovanje z ekipo razvijalcev in digitalnih strategov
Nudimo:
- Sproščeno in prilagodljivo delovno okolje v Ljubljani v Črnučah (bližina obvoznice, postaja LPP je v neposredni bližini) ter hibriden način dela
- Sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju
- Dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in podatkovne analitike
- Možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti
- Stalna izobraževanja in mentorstvo
- Stimulativno plačilo in nagrajevanje
Kaj pričakujemo?
- Izkušnje z vsaj enim od analitičnih orodij (GA4, Piwik PRO, Adobe Analytics, Matomo…)
- Poznavanje vsaj enega sistema za upravljanje oznak (GTM, Tealium, Commanders Act…)
- Razumevanje osnov spletne analitike in digitalnega marketinga
- Osnovno poznavanje programskih jezikov HTML, CSS in JavaScript
- Izkušnje s ChatGPT-jem ali drugimi AI-orodji za analitiko in avtomatizacijo
- Organiziranost, analitične sposobnosti in natančnost
- Dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku
- Dobro poznavanje Excel-a in drugih analitičnih orodij
Dodatne prednosti:
- Certifikati s področja analitičnih rešitev (Google Analytics IQ, Adobe Analytics…)
- Izkušnje z vizualizacijskimi orodji (Looker Studio, Power BI, Tableau…)
- Izkušnje z orodji za upravljanje podatkovnih platform (BigQuery, Snowflake…)
- Izkušnje s procesom serverside tagging
- Izkušnje z orodjema JIRA in Confluence
- Razumevanje nemškega ali hrvaškega jezika
Če se najdeš v opisu delovnega mesta, nam pošlji svoj življenjepis do 21. aprila 2025 in se nam pridruži na spoznavni kavi!