Umetna inteligenca je tehnologija, o kateri se danes veliko govori – tako na področju marketinga in oglaševanja kot v drugih panogah.
Mnogi ste za ustvarjanje vsebin za e-poštna sporočila in blog zapisov ali za povečanje učinkovitosti pri drugih aktivnostih digitalnega oglaševanja verjetno že preizkusili orodja, kot sta ChatGPT in Bard, ki ju poganja umetna inteligenca. Obstaja pa še veliko drugih, zaenkrat še neizkoriščenih prednosti. A ena stvar zagotovo drži: v današnji dobi »always on« predstavlja umetna inteligenca za oglaševalce velik prihranek časa.
Zahvaljujoč številnim platformam lahko oglaševalci dosegajo širša občinstva, po drugi strani pa se morajo za njihovo pozornost nenehno boriti. Eden izmed ključnih izzivov, s katerimi se soočajo oglaševalci, je, kako prilagoditi svoje sporočilo posamezni skupini uporabnikov. Personalizacija sporočil glede na platformo in ciljno skupino lahko hitro povzroči izčrpavanje dnevnih virov. In pri tem opravilu se odlično odreže umetna inteligenca. Z njeno uporabo je mogoče enostavno ustvariti številne različice sporočil ter poenostaviti delovni proces. Paziti je treba na skladnost ter spremljati morebitne sporne izraze v besedilu, a umetna inteligenca omogoča večjo učinkovitost ter prihranek časa, ki ga lahko oglaševalci tako porabijo za bolj strateške naloge.
Človeški nadzor ostaja ključen
Umetna inteligenca sicer pomaga pri opravljanju rutinskih nalog, vendar ne more nadomestiti človeškega dejavnika. Zaradi kompleksnosti blagovnih znamk, organizacij in zakonodaje je človeško posredovanje nujno za zagotavljanje skladnosti in varnosti generativnih jezikov. Orodja, ki temeljijo na umetni inteligenci, so namenjena dopolnitvi človeških sposobnosti, ne pa njihovi nadomestitvi. In prav v kombinaciji umetne inteligence in človeškega znanja ležijo največje priložnosti. Ta sinergija omogoča povečanje učinkovitosti, zmanjšanje stroškov in osredotočanje na ključna področja, ki najbolj prispevajo k poslovnim rezultatom.
Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju je odlična pri ustvarjanju ključnih besed, naslovov in oblikovanju ustvarjalnih pristopov, ne more pa zagotoviti enake kakovosti dolgih vsebin, kot jo lahko doseže človek. Umetno inteligenco moramo razumeti kot pomočnika kreativnim ekipam pri snovanju in izvrševanju strategije.