Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.
Rešitev iPROMa in Valicona temelji na naprednem ciljanju, kjer najprej opredelimo tisto ciljno skupino znotraj Valiconovega panela, ki ima izraženo nakupno namero. Nato vsakega uporabnika opremimo z anonimiziranim identifikatorjem in na osnovi digitalnih sledi anonimiziranih uporabnikov izdelamo napovedni model. Model iz vzorca implementiramo na celotno populacijo z uporabo algoritma podobnosti in globokega učenja. iPROM nato znotraj tehnološke rešitve iPROM DMP z uporabo izdelanega modela in vzorca opredeli ciljne posameznike, ki se jim bo prikazoval oglas.
Kot ključno korist sta Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak izpostavila t. i. minimizacijo odpada pri naložbi v oglaševanje. Model namreč oglase v največji možni meri prikazuje le tistim posameznikom, za katere je oglas pomemben. Tako zagotovimo, da nagovarjamo potrošnika, ki ga ponudba resnično zanima.
Celoten zapis z naslovom Ne pozabite na ne-vidno si lahko preberete na spletni strani Društva za marketing Slovenije v rubriki Podatki in analitika (tukaj).