Deli

Družba iPROM je predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP, ki podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja. Nova različica se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki, zbrani z eksplicitno privolitvijo uporabnikov lastnih digitalnih medijev podjetja ali organizacije v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence pa omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.

iPROM z novo generacijo platforme za gradnjo lastnih podatkovnih skladišč podjetij - iPROM - Sporočilo za medije

»Podatkovna neodvisnost, zaščita in pametna raba lastnih podatkov bodo v naslednjih letih temelj digitalnih strategij podjetij in organizacij. Podatki, ki jih podjetja pridobijo vzporedno z digitalnim oglaševanjem, imajo dokazano večjo vrednost od neposrednih učinkov oglaševalskih akcij. Podjetja in blagovne znamke, ki prepoznajo in izkoriščajo te priložnosti, so že danes v izjemni konkurenčni prednosti,« je revolucionarno novost komentiral Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

Platforma iPROM Private DMP je ena prvih oglaševalskotehnoloških rešitev (Ad-Tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem in blagovnim znamkam shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih in oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev. Rezultat tega sta učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju v drugih digitalnih medijih in boljša izraba sredstev za zakup oglasnega prostora. Prvoosebni podatki se lahko uporabljajo za ciljano nagovarjanje ciljnih skupin v digitalnih medijih in se varno shranjujejo v lastnem podatkovnem skladišču oglaševalca, tako da so zaščiteni pred dostopom tretjih oseb. Platforma iPROM Private DMP tako omogoča oglaševalcem in blagovnim znamkam dolgoročno krepitev konkurenčne prednosti in hkrati zagotavlja potrošnikom zaščito zasebnosti.

iPROM Private DMP uporablja napredne tehnike umetne inteligence za napovedovanje nakupnih namer uporabnikov. Blagovnim znamkam in oglaševalcem omogoča, da z metodo iskanja podobnih uporabnikov (look alike) na osnovi lastnih podatkov o občinstvih svojih digitalnih medijev določijo segmente ciljnega občinstva, ki so najbolj podobni tistim, ki so že izrazili zanimanje za določen izdelek ali storitev. Ta metoda ciljanja omogoča blagovnim znamkam natančno usmerjenost in personalizirano oglaševanje ter pridobivanje strateške konkurenčne prednosti. Omenjena tehnika ciljanja se pri izvajanju s platformo iPROM Private DMP izvaja v popolnoma zaščitenem okolju, saj so podatki o uporabnikih varno shranjeni v lastnem podatkovnem skladišču ter niso dostopni tretjim osebam.

Družba iPROM verjame, da mora vsak evro, vložen v oglaševanje, prinašati več kot le neposredne učinke oglaševanja s prikazovanjem oglasov. S platformo iPROM Private DMP lahko blagovne znamke odslej vlagajo v izgradnjo in plemenitenje svojega dragocenega občinstva, ki ga učinkovito uporabljajo pri načrtovanju svojih nadaljnjih oglaševalskih akcij. Naložba v tehnološke rešitve za zaščito, upravljanje, plemenitenje in pametno rabo podatkov o vedenjskih vzorcih lastnega občinstva predstavlja za blagovne znamke in podjetja dolgoročno strateško konkurenčno prednost in lahko bistveno izboljša njihove trženjske in poslovne rezultate.

Platformo iPROM Private DMP v praksi uspešno uporabljajo največja podjetja in blagovne znamke, kot so: Volkswagen, BKS Banka, SKB banka, Assistance Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Erste Card, Amer Sports, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit Banka in Turkish Airlines.

Več informacij najdete na spletnem mestu privatedmp.eu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja