Deli

Družbi iPROM in Valicon ponovno izvajata vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako poteka nakupna pot in kakšno vlogo imajo pri tem različne točke stika s kupcem.

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2023 - iPROM - Novice

V aktualni raziskavi je nakupna pot potrošnika vrednotena skozi različne faze nakupnega procesa, letos pa smo osredotočili na nakupne navede oziroma potrošnjo v turizmu, bančništvu, avtomobilizmu in panogi zabavne elektronike.

Pomagajte nam bolje razumeti sodobno nakupno pot slovenskega potrošnika, tako da sodelujete v raziskavi. Rešite anketo tukaj.

Izsledke raziskave bomo objavili javno po zaključku raziskave in jih predstavili v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Rezultate preteklih raziskav najdete tukaj.

Hvala, ker nam pomagate razumeti spremenjeno nakupno pot v 2023.

Vabljeni k sodelovanju!

iPROM in Valicon

Deli