iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.
V letošnji raziskavi je nakupna pot potrošnika vrednotena skozi različne faze nakupnega procesa, glede na spremenjene razmere na trgu, ki botrujejo novim navadam, pa nas tokrat zanimajo nakupne navade oziroma potrošnja v turizmu, bančništvu in telekomunikacijski panogi.
Pomagajte nam bolje razumeti spremenjeno nakupno pot slovenskega potrošnika, tako da sodelujete v raziskavi. Rešite anketo tukaj.
Izsledke raziskave bomo predstavili javno ob zaključku raziskave v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Rezultati raziskave iz leta 2017 pa so na voljo tukaj.
Hvala, ker nam pomagate razumeti spremenjeno nakupno pot v 2020. Vabljeni k sodelovanju!
iPROM in Valicon