Deli

iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020 - iPROM Novice

V letošnji raziskavi je nakupna pot potrošnika vrednotena skozi različne faze nakupnega procesa, glede na spremenjene razmere na trgu, ki botrujejo novim navadam, pa nas tokrat zanimajo nakupne navade oziroma potrošnja v turizmu, bančništvu in telekomunikacijski panogi.

Pomagajte nam bolje razumeti spremenjeno nakupno pot slovenskega potrošnika, tako da sodelujete v raziskavi. Rešite anketo tukaj.

Izsledke raziskave bomo predstavili javno ob zaključku raziskave v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Rezultati raziskave iz leta 2017 pa so na voljo tukaj.

Hvala, ker nam pomagate razumeti spremenjeno nakupno pot v 2020. Vabljeni k sodelovanju!

iPROM in Valicon

Deli