Deli

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform. V prispevku opozarja na pomen dolgoročnih ciljev v podjetju, varnosti blagovne znamke in spoštovanja zasebnosti uporabnikov.

Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform - iPROM - Novice

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, je v pogovoru z Marketing Magazinom povedal, da sta lov za hitrimi in takojšnjimi zaslužki s strani založnikov ter težnja po čim cenejših in takojšnjih konverzijah s strani oglaševalca na dolgi rok za samo podjetje lahko škodljiva oz. celo usodna. V prispevku je poudaril tudi, da sta neodvisnost in transparentnost med poglavitnimi prednostmi, ki jih lahko zagotovijo podjetja.

»V iPROMu razvijamo tehnologijo za digitalno oglaševanje, s katero zagotavljamo najvišje etične standarde varovanja zasebnosti uporabnikov. Skrbimo za zaščito blagovne znamke naročnika, tako z vidika podatkov kot tudi z vidika ugleda. Svojim naročnikom ne zagotavljamo le največ za njihov denar z vidika učinkovitosti, temveč jim pomagamo tudi krmariti v okolju, polnem pasti, in pri tem, da uspešno gradijo svoje dolgoročne strategije nastopa v digitalnih medijih,« je povedal Simon Struna.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing Magazin november 2019 (št. 461). Pogovor s Simonom si lahko preberete na tej povezavi.

Deli