Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.
»Leto, ki se poslavlja, si bom zapomnil po razpravah o potencialu uporabe umetne inteligence in dilemah o etični uporabi podatkov z namenom monetizacije. Veseli me, da se potrošniki vse bolj zavedamo, kakšna je vrednost osebnih podatkov, ki jih delimo z različnimi ponudniki tehnoloških storitev, ki jih z našimi podatki tudi plačujemo. Še bolj pa, da ozaveščenost strokovne javnosti o odgovornosti do zakonite uporabe podatkov, ki jo nosimo tako oglaševalci, mediji, agencije kot ponudniki različnih tehnoloških rešitev, raste,« pravi Simon Cetin, partner v digitalni agenciji iPROM.
Med dosežki, na katere je ponosen, izpostavlja predvsem iPROMovo motivirana ekipo, ki vsak dan premika meje na področju oglaševanja v digitalnih medijih. »Ponosen sem tudi na svoje partnerje in naročnike, ki si upajo in nam zaupajo. Ponosen sem, da smo bili s strani strokovne javnosti prepoznani kot najučinkovitejša digitalna oglaševalska agencija z vidika uporabe podatkov. Argetina akcija, v kateri je iPROM izvajal prediktivno digitalno oglaševanje v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon, je namreč prejela zlato nagrado Effie Slovenija 2018, nagrado WEBSI 2019 za najučinkovitejši digitalni projekt leta 2019 in zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov. To potrjuje, da je naša smer z vidika lastnega tehnološkega razvoja oglaševalske infrastrukture in pametne uporabe podatkov prava; navsezadnje na trgu že 20 let orjemo ledino na področju digitalnega oglaševanja in s tem povezanih rešitev,« je prepričan.
Za leto 2020 napoveduje, da bodo podjetja v svoje digitalne komunikacijske aktivnosti investirala še preudarneje kot v letih doslej: »Delež naložb, namenjenih oglaševanju v digitalnih medijih, bo zrasel, saj bomo še bolj vztrajno iskali načine, kako naše vložke bolje in dolgoročno oplemenititi. Če sem realen, pričakujem nadaljnjo 15-odstotno letno rast investicij, kar pomeni, da bodo skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2020 presegle 80 milijonov evrov.«