Deli

iPROM in raziskovalna hiša Valicon že četrto leto zapored izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. S sodelovanjem v aktualni raziskavi jima lahko pomagate prepoznati letošnje vodilne trende v digitalnem medijskem ekosistemu, ki bodo narekovali snovanje učinkovitih trženjskih strategij.

iPROM Raziskava - Odnos do digitalnega oglaševanja 2022

iPROM in Valicon z raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja kontinuirano spremljata trende na slovenskem trgu in ugotavljata, kolikšne bodo letošnje naložbe v digitalno oglaševanje, kakšen odnos imajo slovenska podjetja do drugih oblik oglaševanja, katere oblike digitalnega oglaševanja najpogosteje uporabljajo, kako razvijajo svoje digitalne kompetence ter kako dojemajo naložbe v marketinško tehnologijo in oglaševalsko infrastrukturo.

V raziskavi lahko sodelujete z odgovori na kratek anonimen vprašalnik na povezavi. Na začetku vprašalnika se lahko s svojim e-naslovom prijavite na izsledke ob zaključku raziskave.

Vabljeni k sodelovanju!

iPROM in Valicon

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.