Deli

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja na slovenskem trgu v letu 2020. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v prihajajočem letu oblikovali digitalni medijski ekosistem: ključni razlogi za izvajanje digitalnega oglaševanja znotraj vašega podjetja, kolikšne naložbe v posamezne digitalne kanale načrtujete v letu 2020, vlaganja v marketinško tehnologijo, oglaševalsko infrastrukturo in razvoj digitalnih kompetenc.

Vabijo vas k sodelovanju v raziskavi in k izpolnitvi kratke anonimne ankete na povezavi.
Vsem zainteresiranim bodo ob zaključku raziskave poslali tudi izsledke raziskave. Na izsledke se naročite z vpisom el. naslova ob zaključku anketnega vprašalnika.

Sodelujte in pomagajte pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema v Sloveniji!

iPROM in Valicon

Deli