Deli

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2021, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2021 - iPROM - Novice

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja na slovenskem trgu v letu 2021. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v letu 2021 oblikovali digitalni medijski ekosistem in kateri digitalni kanali bodo v tem letu ključni.

Družbi vas vabita k sodelovanju v raziskavi in k izpolnitvi kratke anonimne ankete na povezavi.
Vsem zainteresiranim bosta ob zaključku raziskave prednostno poslali tudi rezultate raziskave. Na poročilo se naročite z oddajo elektronskega naslova ob zaključku anketnega vprašalnika.

Sodelujte in pomagajte pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema v Sloveniji!

iPROM in Valicon

Deli