Deli

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2021, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2021 - iPROM - Novice

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja na slovenskem trgu v letu 2021. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v letu 2021 oblikovali digitalni medijski ekosistem in kateri digitalni kanali bodo v tem letu ključni.

Družbi vas vabita k sodelovanju v raziskavi in k izpolnitvi kratke anonimne ankete na povezavi.
Vsem zainteresiranim bosta ob zaključku raziskave prednostno poslali tudi rezultate raziskave. Na poročilo se naročite z oddajo elektronskega naslova ob zaključku anketnega vprašalnika.

Sodelujte in pomagajte pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema v Sloveniji!

iPROM in Valicon

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.