Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju.
Že od leta 2019 iPROM in Valicon kontinuirano spremljata razvoj digitalnega oglaševanja v Sloveniji ter analizirata trende in jih delita s strokovno javnostjo.
Letos smo raziskavo malce osvežili z aktualnimi trendi, osredotočenimi na razumevanje, kako se slovenski oglaševalci prilagajajo hitro spreminjajočim se medijskemu okolju in novim tehnologijam.
Vabimo vas k sodelovanju! Sodelujte v kratkem anonimnem vprašalniku in prispevajte k oblikovanju aktualnega pregleda stanja digitalnega oglaševanja v Sloveniji.
Povzetek raziskave bomo predstavili javno v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Če želite podrobnejše rezultate prejeti tudi prek e-pošte, vabljeni, da ob zaključku rešene ankete oddate svoj e-naslov.
Izpolnite vprašalnik in nam pomagajte bolje razumeti trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!
iPROM in Valicon