Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2024 se osredotoča na napovedovanje naložb v digitalno oglaševanje in trende v oblikovanju trženjskega spleta.
Od leta 2019 iPROM in Valicon z raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja kontinuirano spremljata trende na slovenskem trgu. Raziskava razkriva, kolikšne so načrtovane letne naložbe v digitalno oglaševanje, kako slovenska podjetja dojemajo druge oblike oglaševanja, katere oblike digitalnega oglaševanja so najpogosteje v uporabi in koliko sredstev podjetja namenjajo za oglaševalsko tehnologijo.
Za sodelovanje v raziskavi vas vabimo, da odgovorite na kratek anonimen vprašalnik, dostopen na naslednji povezavi. Po zaključku raziskave bomo vsem zainteresiranim, ki bodo oddali svoj e-naslov, poslali izsledke raziskave.
Lepo vabljeni k sodelovanju!
iPROM in Valicon