Deli

Si doma v Google Ads in uživaš v raziskovanju podatkov? Te zanimajo oglaševalska in analitična orodja, s katerimi lahko ustvariš učinkovite kampanje? Želiš sodelovati pri ustvarjanju uspešnih digitalnih strategij za priznane blagovne znamke? iPROM te vabi v svojo ekipo kot specialista za iskalni marketing!

Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Kdo smo?

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki ponuja celovit nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za učinkovito oglaševanje v digitalnih medijih. Pri nas te čakajo vznemirljivi izzivi, priložnosti za rast in delo v okolju, kjer cenimo tvoje ideje, proaktivnost in svež pogled. Naša ekipa je usmerjena v sodelovanje, osebni razvoj in osvajanje novih trgov, zato nikoli ne zmanjka prostora za tvoj naslednji korak v karieri. Če si pripravljen na dinamično delo, kjer lahko resnično pokažeš svoje sposobnosti, je iPROM pravi naslov zate!

Nudimo:

  • sproščeno in prilagodljivo delovno okolje;
  • sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju;
  • dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in trženja;
  • možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti;
  • stalna izobraževanja in mentorstvo;
  • stimulativno mesečno plačilo in nagrajevanje.

Pričakujemo:

  • obvezne izkušenje z upravljanjem iskalnih kampanj v oglaševalski platformi Google Ads (vsaj 2 leti);
  • poznavanje vsaj enega izmed analitičnih orodij: Adobe Analytics, Google Analytics, Piwik PRO, Kissmetrics, Matomo, …;
  • dobro razumevanje marketinških metrik in konceptov;
  • razumevanje koncepta nakupnega procesa;
  • odlično razumevanje delovanja digitalnih medijev;
  • analitično naravnanost, natančnost pri delu, odgovornost, predanost in organiziranost;
  • dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel;
  • 100 % predanost spoštovanju rokov;
  • dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku.

Tvoje naloge bodo obsegale:

  • samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov;
  • postavitev tedenskih in mesečnih ciljev za posamezne naročnike;
  • razvoj strategij za nove naročnike;
  • redno analiziranje uspešnosti oglaševalskih kampanj tako za medijske kot analitične rezultate;
  • svetovanje naročnikom glede možnosti izboljšav;
  • sestanke z naročniki in predstavitve oglaševalskih poročil.

Kako do več informacij in možnosti prijave?

Če se najdeš v opisu, nam do 15. januarja 2025 pošlji življenjepis ter kratko spremno pismo prek spodnjega obrazca.

Prijave sprejemamo prek obrazca

Za prijavo izpolnite zahtevana polja in priložite življenjepis ter kratko spremno pismo.

Priloge (življenjepis, spremno pismo, ...) *
Dodaj prilogo
  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Deli