Si doma v Google Ads in uživaš v raziskovanju podatkov? Te zanimajo oglaševalska in analitična orodja, s katerimi lahko ustvariš učinkovite kampanje? Želiš sodelovati pri ustvarjanju uspešnih digitalnih strategij za priznane blagovne znamke? iPROM te vabi v svojo ekipo kot specialista za iskalni marketing!
Kdo smo?
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki ponuja celovit nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za učinkovito oglaševanje v digitalnih medijih. Pri nas te čakajo vznemirljivi izzivi, priložnosti za rast in delo v okolju, kjer cenimo tvoje ideje, proaktivnost in svež pogled. Naša ekipa je usmerjena v sodelovanje, osebni razvoj in osvajanje novih trgov, zato nikoli ne zmanjka prostora za tvoj naslednji korak v karieri. Če si pripravljen na dinamično delo, kjer lahko resnično pokažeš svoje sposobnosti, je iPROM pravi naslov zate!
Nudimo:
- sproščeno in prilagodljivo delovno okolje;
- sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju;
- dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in trženja;
- možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti;
- stalna izobraževanja in mentorstvo;
- stimulativno mesečno plačilo in nagrajevanje.
Pričakujemo:
- obvezne izkušenje z upravljanjem iskalnih kampanj v oglaševalski platformi Google Ads (vsaj 2 leti);
- poznavanje vsaj enega izmed analitičnih orodij: Adobe Analytics, Google Analytics, Piwik PRO, Kissmetrics, Matomo, …;
- dobro razumevanje marketinških metrik in konceptov;
- razumevanje koncepta nakupnega procesa;
- odlično razumevanje delovanja digitalnih medijev;
- analitično naravnanost, natančnost pri delu, odgovornost, predanost in organiziranost;
- dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel;
- 100 % predanost spoštovanju rokov;
- dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku.
Tvoje naloge bodo obsegale:
- samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov;
- postavitev tedenskih in mesečnih ciljev za posamezne naročnike;
- razvoj strategij za nove naročnike;
- redno analiziranje uspešnosti oglaševalskih kampanj tako za medijske kot analitične rezultate;
- svetovanje naročnikom glede možnosti izboljšav;
- sestanke z naročniki in predstavitve oglaševalskih poročil.
Kako do več informacij in možnosti prijave?
Če se najdeš v opisu, nam do 15. januarja 2025 pošlji življenjepis ter kratko spremno pismo prek spodnjega obrazca.