Deli

S serijo uspehov znotraj turistične panoge potrjujemo strateško vlogo digitalnega kanala pri komuniciranju turističnih storitev. Digitalni nastop Term Dobrna smo nadgradili z večkanalnim pristopom, ki je temeljil na metodi programatičnega zakupa in naročniku s pomočjo tehnologije iPROM Cloud prineseli bistveno povečanje prodaje spletnih aranžmajev v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Partnerstvo s Termami Dobrna potrjuje iPROM-ov primat pri oglaševanju turističnih storitev na internetu - iPROM novice

Z naravnimi danostmi in sodobnim medicinskim pristopom se Terme Dobrna uvrščajo v sam vrh slovenskega turizma in s pestro ponudbo privabljajo goste iz vsega sveta. Sodelovanje z nami so pričeli z namenom, da bi dodatno izboljšali spletno prodajo in spodbudili povpraševanje predvsem tujih gostov po turističnih aranžmajih, ki jih tržijo preko svojega spletnega mesta.

Skladno z naročnikovo strategijo smo pri nadgradnji spletnega nastopa posebno pozornost namenili komunikaciji na italijanskemu in slovenskemu trgu in za najbolj učinkovito nagovarjanje ciljne publike izbrali večkanalni pristop.

Pospeševanje prodaje aranžmajev v digitalnih medijih smo upravljali z avtomatizirano platformo iPROM Cloud in oglase vnaprej izbranim ciljnim skupinam uporabnikov prikazovali na osnovi večnivojskega vedenjskega ciljanja in nadgradnje prikazovanja oglasnih sporočil s pomočjo remarketinga.

Z natančno določenim ciljanjem in naborom prilagojenih oglasnih rešitev smo frekvenco in proženje komunikacijskih sporočil optimizirali v realnem času po metodi oglasnega zakupa RTB in s sprotnim pridobivanjem podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije naročniku zagotovili najboljši izkoristek medijskih sredstev.

Deli