Deli

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je za Delo komentiral nov standard TCF 2.0 v zvezi z obdelavo podatkov v digitalnem marketingu.

Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu - iPROM - Novice

Nejc Lepen je za Delo komentiral nov industrijski standard TCF 2.0, ki ga je združenje IAB Europe razvilo v sodelovanju z organizacijami in s strokovnjaki v industriji digitalnega oglaševanja. Standard je zasnovan tako, da medijem, agencijam, oglaševalcem in ponudnikom tehnoloških rešitev pomaga zagotoviti skladnost s splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in uredbo e-zasebnosti (ePrivacy) pri obdelavi osebnih podatkov, dostopu in/ali shranjevanju informacij prek piškotkov ali pri drugih oblikah zajema podatkov.

»Z uveljavitvijo novega standarda TCF 2.0 potrošnikom zagotovimo nadzor, transparentnost in izbiro glede tega, kaj želijo, da se dogaja z njihovimi podatki. Uporabniku omogočamo jasno, informirano in svobodno privolitev, s katerimi podatki se strinja, da jih lahko založnik in z njim povezane osebe oziroma partnerske mreže ter programatične tržnice obdelujejo,« je pojasnil Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji časnika Delo v rubriki Posel in denar 7. septembra 2020 z naslovom Več transparentnosti na spletu (str. 3).

Deli