iPROM in Valicon sta ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do oglaševanja v letu 2020, spletni oglaševalci v Sloveniji pa bodo zopet največ vložili v prikazno oglaševanje.
Marketing magazin poroča o raziskavi, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci s področja oglaševanja in marketinga. Tudi letos je učinkovitost digitalnega oglaševanja ključni motivator za njegovo uporabo, specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo še večji pomen, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti na digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke.
»Digitalno oglaševanje že pregovorno doživlja razmah na krilih pospešene digitalizacije potrošnika. Prepričan sem, da bodo odločevalci na področju marketinga zaradi dokazane učinkovitosti, tako kot so to počeli v preteklosti, še naprej prerazporejali sredstva za marketing v prid digitalnemu oglaševanju,« pravi Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu.
Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je ob tem povzel tudi rezultate raziskave AdEx za Slovenijo, ki prav tako kažejo, da so slovenski oglaševalci tudi v lanskem letu največ sredstev vložili v prikazno oglaševanje (skoraj 60 %). Sledijo mu integrirane vsebine s približno 16 odstotki, nativno oglaševanje s 15 odstotki, e-poštni marketing s približno 5 odstotki in marketing z vplivneži z 2 odstotkoma vseh naložb.
»Slika bo bolj jasna jeseni, ko bomo lažje ocenili, kako se bodo prerazporejala sredstva znotraj marketinških proračunov. Vse kaže, da bo kombinacija povečane uporabe digitalnih medijev in učinkovitosti prispevala k še intenzivnejšemu premiku naložb v prid digitalnemu oglaševanju. Analiza vlaganj oglaševalcev v aprilu in maju pa kaže na to, da bodo razmerja naložb v posamezne oblike ostala relativno nespremenjena,« za Marketing magazin zaključuje Andrej Ivanec.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin julij-avgust 2020: Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje (št. 469-470).