V Semenarni Ljubljana so zabeležili rekordno število spletnih naročil, prodajni indeksi pa je v marcu 2020 presegel magično številko 1000. Za podporo z digitalnim oglaševanjem smo poskrbeli v iPROMu.
Trenutna situacija je bliskovito pospešila spletne nakupe v Semenarni Ljubljana. V iPROMu smo poskrbeli za seznanjanje spletnih uporabnikov o bogati ponudbi blagovne znamke Kalia ter z napredno tehnologijo vedenjskega ciljanja in razširitve ciljnih skupin poskrbeli, da so oglasna sporočila dosegla dobrih 475.000 uporabnikov, od tega pa jih je spletno mesto obiskalo 13.000.
»Zelo nas veseli, da se potrošniki poslužujejo novih nakupovalnih poti in s pomočjo digitalnih orodij najdejo pot do nas in naših izdelkov, lastnih blagovnih znamk. Kupci sicer v spletni trgovini največkrat posegajo po sadikah blagovne znamke Semenarna Ljubljana, ki so tudi novost v naši spletni trgovini,« so v Semenarni Ljubljana povedali za Marketing magazin.
Celoten prispevek je bil objavljen na spletni strani Marketing magazina.