Deli

Semenarna Ljubljana, natančneje blagovna znamka Kalia, je v dveh tednih samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih s prodajo prek spleta presegla promet lanskega leta. Primer dobre prakse sodelovanja med iPROMom in Semenarno Ljubljana je bil predstavljen v Marketing magazinu.

Marketing magazin: Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo prek spleta - iPROM - Novice

Podjetja in potrošniki se v novi, izredno dinamični resničnosti izjemno hitro prilagajajo, pri čemer iščejo načine, kako povezati povpraševanje in obstoječo ponudbo ter jo ustrezno prilagoditi. Na vprašanje sta v sodelovanju uspešno odgovorila iPROM in Semenarna Ljubljana.

iPROM je s pomočjo programatične platforme iPROM Cloud oglase prikazoval le na slovenskih digitalnih medijih ter z uporabo klasičnih in naprednih oglasnih formatov in naprednega vedenjskega ciljanja dosegel dobrih 475.000 uporabnikov –  od tega jih je spletno mesto obiskalo preko 13.000.

»Pri komuniciranju in oglaševanju ponudbe je za učinkovitost ključno, da dosežemo potrošnika ob pravem času na pravem mestu in s pravim sporočilom. Kot se je izkazalo pri aktivnostih za blagovno znamko Kalia Semenarne Ljubljana, digitalni mediji pri tem nudijo odlično orodje, saj omogočajo izredno natančno usmerjeno doseganje ciljnih skupin in posledično nadpovprečne rezultate,« je za Marketing magazin povedal Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.

Celoten prispevek je bil objavljen na spletni strani Marketing magazina.

Deli