Tako kot lani se je skupina iz iPROM-a tudi letos odpravila na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja. Lizbonska izkušnja ni razočarala; Leon Brenčič pa je o navdihu za prihodnost, poti kreativnosti za nove ideje in razmisleku o tem, kakšen digitalni odtis puščamo v digitalnem ekosistemu, pripravil prispevek za Marketing Magazin.
Hiter razvoj novih tehnologij omogoča nove pristope in personaliziran nagovor uporabnikov. V iPROM-u se zavedamo, da je pozornost uporabnika najpomembnejša, zato lastna orodja vsako leto nadgrajujemo in s tem sledimo spreminjajočim se navadam, hitrejšemu tempu življenja in spremenjeni nakupni poti. Naš cilj je kakovostna pozornost, zato so Leona najbolj pritegnile lekcije za oglaševalce:
- Programatični zakup je prihodnost oglaševanja na digitalnih kanalih: naloga oglaševalca oziroma agencij pa je zagotoviti ustrezno kakovost oglaševalskih vsebin.
- Kdor bo pametno prepletel tehnologijo z vsakdanjim življenjem in znal izkoristiti prednosti, ki jih prinašajo umetna inteligenca (AI) in množični podatki, bo vsekakor med zmagovalci na področju digitalnega oglaševanja.
- V hitro rastočem in spreminjajočem se svetu digital(neg)a zmagujejo tisti, ki si upajo – tvegati, poskusiti kaj novega in tudi morebitne neuspehe sprejemati na pozitiven način ter se iz njih hitro učiti.
- Interdisciplinarnost, ekipe in spreminjajoča se podoba delovnih mest. Kot sem že omenil, v ospredje prihaja posameznik, ki s svojim edinstvenim znanjem lahko prispeva k določeni povsem specifični rešitvi. Vlagati v zaposlene in prepoznavati njihove talente je ključno za interdisciplinarni pristop, ki bo zaradi prepleta marketinških in tehnoloških znanj vse bolj ključen.
Digitalno je tukaj in zdaj!