Virtualni AI-Ambassador za novi Peugeot 2008 je bil mednarodno nagrajen za svojo inovativnost in združevanje napredne umetne inteligence s sodobnimi trženjskimi pristopi. Projekt je prejel prestižno svetovno nagrado Peugeot Awards 2024 za prebojno uporabo umetne inteligence v trženju, hkrati pa se je v dveh kategorijah (Automotive ter AI in Communication) uvrstil med finaliste za European Excellence Awards 2024, ki prepoznavajo izjemne projekte na področju komunikacij in marketinga.
Mednarodno priznanje za dosežke na tekmovanju Peugeot Awards 2024
Na svetovni ravni je projekt Virtualni AI-Ambassador za novi Peugeot 2008 osvojil nagrado Peugeot Awards 2024 v kategoriji Disruptive Practices. Med projekti 140 Peugeotovih podružnic s celega sveta je projekt izstopal s svojo inovativnostjo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, prednakupnih procesov in pristopov k trženju. Priznanje je dokaz, da je slovenska strokovnost na področju umetne inteligence v koraku s svetovnimi standardi.
Preboj med finaliste za prestižno priznanje European Excellence Awards 2024
Projekt je bil prav tako nominiran za European Excellence Awards 2024, eno najprestižnejših evropskih priznanj na področju komuniciranja in tržnega komuniciranja. Mednarodna strokovna javnost ga je prepoznala kot izjemen dosežek v dveh kategorijah, in sicer v avtomobilizmu (ang. Automotive), kjer je bil uvrščen med tri najboljše projekte, in umetni inteligenci v komuniciranju (ang. AI in Communication), kjer se je uvrstil med pet najboljših projektov. Projekt je bil predstavljen tudi udeležencem zaključne prireditve, ki je potekala konec lanskega leta v Berlinu, kjer je izstopal kot ena izmed vodilnih rešitev na področju avtomobilizma in uporabe umetne inteligence v trženju.
Virtualni AI-Ambassador je rezultat slovenskega znanja in interdisciplinarnega sodelovanja
Projekt za novi Peugeot 2008 je bil ustvarjen v sodelovanju ekip laboratorija Retoba in Peugeota Slovenija. Projekt sta vodila Simon Cetin, vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey ter direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija.
»Uspeh projekta je rezultat predanosti, strokovnosti in medsebojnega sodelovanja vseh vključenih posameznikov v ekipah,« sta poudarila Simon Cetin in Gregor Draksler. Ob tej priložnosti sta se zahvalila vsem sodelujočim za njihov prispevek k projektu.
Več informacij o dosežkih projekta je na voljo na spletni strani European Excellence Awards 2024 in na strani Peugeota Slovenija na LinkedInu.