Digitalno komunikacijo poletnih aranžmajev je Kompas, d. d., zaupal iPROM-u. S programatično platformo iPROM Cloud smo jim zagotovili najboljši izkoristek vloženih sredstev.
Digitalna oglaševalska strategija, ki smo jo sestavili v iPROM-u, je z večkanalnim in programatičnim pristopom, ki je pokrival več naprav in uporabljal različna sporočila, zagotovila najboljši izkoristek vloženih sredstev. Poleg naprednih oglasnih formatov (iPROM AdBreak™ in iPROM Scroll Ad™ je strategija vključevala spletne in mobilne oglase HTML5 ter oglaševanje na družbenih omrežjih.
Za optimalno oglaševalsko izkušnjo je poskrbela naša tehnologija iPROM Cloud (rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev), ki zagotavlja dinamično optimizacijo oglaševalske akcije v realnem času in nadzoruje ključne kazalnike uspešnosti (KPI).
V obdobju trajanja digitalne akcije smo dosegli več kot 1.100.000 uporabnikov, obisk na spletnem mestu pa se je povečal za več kot 30 odstotkov.
Kam pa boste letos vi potovali s Kompasom?