Deli

Strokovnjaki za trženje so postavljeni v položaj, ko morajo še bolj prisluhniti potrošniku in njegovim željam. Ob tem si lahko pomagajo z uporabo podatkov, ki jim bodo omogočili natančnejše razumevanje potrošnikovega vedenja in njegovih želja ter boljše načrtovanje komunikacijskih aktivnosti.

Ključni kazalnik uspešnosti v novi resničnosti razumevanje potrošnikovih želja - iPROM - Novice iz sveta

Marčevska raziskava medijske agencije Kantar je pokazala, da potrošniki komuniciranju in oglaševanju na digitalnih kanalih niso nenaklonjeni. Želijo le, da blagovne znamke prilagodijo ton in tematike komuniciranja.

Čas je za segmentacijo

Dnevni obisk uporabnikov slovenskih digitalnih medijev se je v marcu rekordno povečal v skoraj vseh vsebinskih kategorijah, močno povečan doseg digitalnih medijev pa beležijo tudi drugje po svetu. To za blagovne znamke predstavlja odlično priložnost tudi za prilagojeno nagovarjanje ciljnega občinstva glede na tematike in ponudbe, ki zanimajo določen segment občinstva. Danes je še posebej pomembno poiskati teme, ki so za določeno občinstvo pomembne in mu jih dostaviti v tistem trenutku, ko so uporabniki zanje dovzetni.

Tudi pri komuniciranju prek e-pošte je ključna uporaba podatkov, ki določijo, kako pravo sporočilo ob pravem času dostaviti pravi ciljni skupini. V iPROMu s preizkušenimi orodji za pošiljanje e-poštnih sporočil omogočamo napredno in kompleksno segmentacijo baze prejemnikov, oblikovanje profilov in personalizacijo sporočil ter avtomatizacijo v povezavi z drugimi oblikami digitalnega oglaševanja. Prav natančno ciljanje in personalizacija vsebin sta v negotovih razmerah še posebej pomembna, saj omogočata učinkovitejše komuniciranje in najboljši izkoristek sredstev za oglaševanje.

Naj vam tehnologija pomaga

Analiza podatkov razkriva informacije o tem, kaj si potrošniki v določenem trenutku želijo. Pametna uporaba podatkov je pomembna pri prav vseh oblikah digitalnega oglaševanja in komuniciranja – naj bo to prikazno ali video oglaševanje, e-poštni marketing, oglaševanje na družbenih medijih ipd. Še posebno danes je ključno, da podjetja potrošnike nagovorijo v realnem času, ko so ti za sporočila dovzetni. To pa lahko storijo le z uporabo podatkov.

Deli

Arhiv