Deli

Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.

Največji porast zanimanja iPROM zaznava v vsebinskih kategorijah za otroke in mladostnike, ki v drugi polovici marca glede na februar beležijo v povprečju 166-odstotno povečanje povprečnega dnevnega dosega in 213-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Sledi kategorija zdravje z 92-odstotnim povečanjem, kulinarika z 68-odstotnim povečanjem in kategorija gospodarstvo s 66 odstotkov večjim povprečnim dnevnim dosegom. Največji padec iPROM zaznava v vsebinski kategoriji turizem, in sicer 16-odstotno zmanjšanje zanimanja v drugi polovici marca za vsebine povezane s to kategorijo glede na letošnji februar.

Graf Medijska potrošnja vsebinskih kategorij v digitalnih medijih - iPROM - Press

Regija Adriatik v povprečju z 59-odstotno rastjo medijske potrošnje digitalnih vsebin

Družba iPROM podoben trend beleži tudi v regiji Adriatik, kjer vsebine v digitalnih medijih beležijo v povprečju 59-odstotno rast povprečnega dnevnega dosega in 78-odstotno povečanje dnevne obiskanosti. Zanimanje za vsebine v hrvaških digitalnih medijih se je v drugi polovici marca v primerjavi s februarjem povečalo za 39 odstotkov, v srbskih za 52 odstotkov, za vsebine digitalnih medijev v Bosni in Hercegovini pa za 135 odstotkov.

»Zanimanje za vsebine digitalnih medijev se je v preteklih dveh tednih povečalo skoraj toliko kot prej v desetih letih. V povprečju na leto beležimo med 5- in 15-odstotno rast dosega in obiskanosti digitalnih medijev. To kar z vidika rasti beležimo v teh dneh je fenomen. Takšne rasti v svoji karieri še nisem doživel. To so veliki izzivi za vse, ki vzdržujejo infrastrukturo različnih digitalnih platform,« komentira rast Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje