Deli

V petek, 18. oktobra, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v različnih panogah z udeleženci delili Leon Brenčič, Miloš Suša, Anže Hribar, Miha Rejc in Igor Mali, vsi iz digitalne agencije iPROM.

Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje - iPROM Novice

Jesenska iPROM Akademija je tokrat potekala v luči trendov, ki bodo zaznamovali digitalno medijsko krajino v letu 2020.

Akademijo je s predavanjem o trendih digitalnega oglaševanja začel Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, nadaljevala sta Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, in Anže Hribar, vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu, ki sta predstavila prihodnost turistične panoge in aplikacije trendov za oglaševanje. Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je govoril o potrošniški elektroniki in o tem, katere tehnologije spodbujajo vključenost vsepovezanega potrošnika. Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, pa je zaključil s predavanjem z naslovom »Sta vaša prodaja in marketing pripravljena na leto 2020?«.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing Magazin november 2019 (št. 461). Več o dogodku si preberite na tej povezavi.

Deli