Deli

Družba iPROM je na tekmovanju WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024 v kategoriji Avtomobilizem s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 osvojila 3. mesto. Projekt, razvit v sodelovanju z laboratorijem za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba in slovenskim distributerjem znamke Peugeot, je prepoznan kot primer inovativne uporabe umetne inteligence za izboljšanje prednakupne izkušnje.

iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto - iPROM - Novice

AI-ambasador za novi Peugeot 2008, zasnovan kot napreden pogovorni vmesnik, temelji na umetni inteligenci in velikih jezikovnih modelih. Razvit v laboratoriju Retoba, uporabnikom ponuja interaktivno in personalizirano izkušnjo pri raziskovanju vozila ter pomaga pri konfiguraciji avtomobila, ki ustreza njihovim individualnim potrebam. Ambasador pooseblja značilnosti znamke Peugeot – njegova komunikacija je topla, dinamična in prilagojena vsakemu sogovorniku, kar omogoča poglobljeno interakcijo s potencialnimi kupci.

Peugeot se je za razvoj AI-ambasadorja odločil zaradi vse večje vloge umetne inteligence v nakupnem procesu. Namesto tradicionalnega iskanja informacij omogoča pogovorni vmesnik hitrejšo in bolj prilagojeno uporabniško izkušnjo. Kupci lahko prek ambasadorja pridobijo vse ključne informacije o vozilu Peugeot 2008, obenem pa ambasador pozna tudi druge modele iz Peugeotevega nabora.

Adam Kavšek, direktor podjetja P Automobil Import, poudarja, da je ta inovacija pomemben korak k digitalizaciji in personalizaciji komunikacije z uporabniki, kar je eden ključnih ciljev znamke Peugeot.

Projekt je z oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih podprla družba iPROM, ki je zagotovila večjo prepoznavnost AI-ambasadorja med ciljno publiko, povečala število interakcij uporabnikov z AI-ambasadorjem in prispevala k povečanju prodajnih priložnosti.

Skupno sodelovanje slovenskega distributerja znamke Peugeot, laboratorija Retoba in družbe iPROM je izboljšalo prednakupno izkušnjo ter hkrati prispevalo k večji prepoznavnosti in uspehu znamke Peugeot na trgu. To dokazujejo tudi impresivni rezultati projekta – 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti in 28-odstotna rast pripravljenih ponudb za novi Peugeot 2008 po uvedbi AI-ambasadorja v primerjavi z obdobjem pred uvedbo. Več podrobnosti o projektu in njegovih rezultatih si oglejte tukaj.

Zaradi uspeha tega projekta Peugeot v Sloveniji že načrtuje predstavitev AI-ambasadorja za Peugeot 3008, kar obeta nadaljnje izboljšanje uporabniške izkušnje v prednakupnem procesu na slovenskem avtomobilskem trgu.

Projekt je prepričal strokovno žirijo s svojo inovativnostjo in kakovostjo. »Veseli nas, da je žirija prepoznala trud in napredek, ki je bil vložen v razvoj tega projekta. Takšna priznanja nam dajejo dodatno spodbudo za nadaljnje delo, raziskave in razvoj na področju pogovorne umetne inteligence,« je ob tej priložnosti povedal Simon Cetin, ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner v družbi iPROM.

avto_3mesto

Deli