iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2019 prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt 2019 (»Use of data«) za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.
iPROM je v sodelovanju z Atlantic Grupo in Valiconom na festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI Spletni prvaki 2019 prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt (»Use of data«).
V sklopu nagrajene oglaševalske kampanje za nove zelenjavne namaze »Odkrij, kako jih imaš ti najraje« blagovne znamke Argeta je iPROM pripravil strategijo oglaševanja v digitalnih medijih, v kateri je za učinkovitejše ciljanje uporabil napovedno oglaševanje. Ta temelji na napovedni analizi, kjer se z uporabo podatkov, strojnega učenja in statističnih algoritmov identificira prihodnje obnašanje potrošnikov. Na ta način je iPROM v realnem času naročniku zagotovil najboljši in optimiziran izkoristek vloženih oglaševalskih sredstev.
»Akcija za zelenjavne namaze Argeta, ki sta jo razvila iPROM in Valicon z elementi napovednega modeliranja, se je izkazala za točno to, kar smo iskali: izjemno učinkovito in prepričljivo akcijo, ki je bila točno ciljana in je prinesla osupljive rezultate. Prodajni rezultati so bili kar 5-krat boljši kot v obdobju pred začetkom akcije v digitalnih medijih,« je povedala Mojca Pesendorfer, vodja marketinga na strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska/Atlantic Grupa.