Deli

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Novice

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je kot pomemben element (učinkovitega) ponovnega trženja (ang. remarketing) izpostavil frekvenco oglasov. Kot je navedel, po eni strani izsledki raziskav kažejo, da mora potrošnik sporočilo blagovne znamke videti večkrat, preden se odloči za nakup. Po drugi strani pa je po njegovih izkušnjah pomembno zagotoviti tudi, da sporočila niso preveč vsiljiva, saj to potrošnika od nakupa samo odvrne.

»To dosežemo z omejevanjem frekvence prikaza oglasa in časovnim pragom med dvema prikazoma. Tehnike ponovnega ciljanja se med sabo razlikujejo. Lahko segmentiramo in ponovno ciljamo na primer samo uporabnike, ki so obiskali spletno stran in dodali izdelke v košarico, nato pa spletno trgovino zapustili, ne da bi zaključili nakup. Izkušnje in statistike iz številnih virov kažejo, da ima večina spletnih trgovin od 50- do 75-odstotno stopnjo opustitve košarice, 75 odstotkov potrošnikov pa je takšnih, ki bi izbrane izdelke kupili, če bi jih nanje opomnili,« pravi Ivanec.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v spletnem Marketing magazinu v rubriki Aktualno: Remarketing ali spletno zalezovanje?

Deli