IAB Europe poroča, da so se naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 na evropskem trgu povečale za 30,5-odstotka na 92 milijard evrov. V Sloveniji so podjetja v lanskem letu za digitalno oglaševanje namenila 16-odstotkov več sredstev kot v letu pred tem.
Rezultati raziskave AdEx, ki pokriva 28 evropskih trgov, kažejo, da je trg digitalnega oglaševanja na pospeških, saj je povprečna rast v vseh evropskih državah 30,5-odstotna, noben evropski trg pa lani ni zabeležil upada.
V Sloveniji smo po AdEx2021 zabeležili povprečno 16-odstotno rast, med oblikami digitalnega oglaševanja pa je na domačem trgu po vrednosti naložb najbolj zraslo prikazno oglaševanje, ki je zabeležilo 15-odstotno rast v primerjavi z letom 2020.
Kot je slovensko raziskavo, ki je bila izvedena na vzorcu 85 panelistov, komentiral direktor IAB-ja Slovenija Zoran Savin: »Trg digitalnega oglaševanja v kriznih časih strmo raste.« Pričakovanja glede nadaljnje rasti so potrdile tudi projekcije za naprej. Primerjava rezultatov med letoma 2019 in 2021 namreč kaže, da se je trg konkretno obudil.