iPROM z novimi rešitvami za načrtovanje video oglaševalskih akcij

iPROM AdServer z novim modulom beleži število predvajanj video posnetkov na spletnem mediju in število ogledov video posnetkov na uporabnika v določenem časovnem obdobju. Rešitev ponuja podatke o…

Preberi več

iPROM VIDEO – nov pristop na področju spletnega video oglaševanja

LJUBLJANA, 21.5.2008       iPROM je na naslovu http://video.iprom.si predstavil novo storitev za spletno oglaševanje – iPROM VIDEO, ki zagotavlja standardizirano, nadzorovano in merljivo oglaševanje z video oglasi v spletnih medijih….

Preberi več

iPROM z virusnim oglaševanjem zapolnjuje vrzel na trgu

LJUBLJANA, 20. 3. 2008     Podjetje iPROM je razvilo orodje za izvedbo in nadzor virusnih video oglaševalskih akcij in tako obogatilo svojo ponudbo izdelkov za izvedbo oglaševalskih akcij na…

Preberi več

Brskalnik Firefox uporablja 35 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev

LJUBLJANA, 19.2.2008 – iPROM je sporočil, da je v začetku letošnjega leta brskalnik Mozilla Firefox uporabljalo 34,74 odstotka uporabnikov slovenskih spletnih medijev, kar je za dobrih pet odstotkov več…

Preberi več

iPROM lani posredoval 3,1 milijarde spletnih oglasov

LJUBLJANA, 6.2.2008    iPROM je v minulem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval 3,1 milijarde spletnih oglasov in tako za tretjino povečal število posredovanih oglasov. Analiza prikazov spletnih oglasov po…

Preberi več

iPROM zaščitil blagovno znamko Unistream Video AD™

LJUBLJANA, 25.10.2007    Podjetje iPROM je za nov, avtorsko zaščiten oglaševalski koncept video oglaševanja v spletnih medijih zaščitilo blagovno znamko Unistream Video AD™. Gre za edinstveno tehnološko rešitev, ki omogoča…

Preberi več

Nov oglaševalski koncept za video oglaševanje v spletnih medijih

LJUBLJANA, 8.10.2007    iPROM je predstavil nov oglaševalski format, ki odpira nove možnosti na področju oglaševanja z video oglasi. Gre za novost v svetovnem merilu, katere glavna prednost je edinstvena…

Preberi več

iPROM za standardizirano oglaševanje v virtualnem svetu Second Life

                      Nove storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij v spletnih skupnostih
LJUBLJANA, 21.9.2007    iPROM je sporočil, da bo svoje storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij razširil v virtualni tridimenzionalni svet…

Preberi več

Največjih pet panog v spletnem oglaševalskem kolaču

LJUBLJANA, 1.8.2007  iPROM-ova analiza prikazov spletnih oglasov po panogah v Sloveniji v prvem polletju 2007 je pokazala, da je na prvem mestu panoga avtomobilizem z več kot 345 milijoni…

Preberi več

iPROM zavaroval oglasni format “Ohranjevalnik zaslona”

LJUBLJANA, 12.7.2007    Podjetje iPROM je kot izvirno avtorsko delo, skupaj s programsko opremo, zavarovalo nov oglaševalski koncept spletnega oglaševanja “Ohranjevalnik zaslona”. iPROM je sočasno zaščitil tudi znamko Screensaver AD…

Preberi več

Arhiv