Deli

Med vsebinami, ki jih uporabniki objavljajo na blogih, prednjačijo fotografije, sledijo pa jim tuji in lastni videoposnetki, katerih objava se je povečala za več kot 10 odstotkov v primerjavi z lansko raziskavo. Temu je nedvomno pripomogel tudi razcvet spletnih strani, ki omogočajo enostavno objavljanje videoposnetkov.

Blogerji so večinoma bolj kot z obiskom svojih blogov (povprečen blog ima na mesec manj kot 100 obiskovalcev) zadovoljni s povečanim številom komentatorjev, čeprav skoraj polovico blogov berejo znanci. Spreminjajo se tudi navade blogerjev, ki so v preteklosti blogali večinoma pod psevdonimi, novi člani skupnosti pa za to večkrat raje uporabljajo kar lastno ime. Teh je zdaj že 34 odstotkov.

Motivi za bloganje so različni, večinoma pa se pisci odločajo za vodenje spletnega dnevnika zaradi želje po izražanju lastnega mnenja in ustvarjalnem izražanju ter zato, ker jih to zabava. Zaradi medsebojnega poznavanja so blogerske skupnosti precej zaprte, večino pozornosti pa blogom še vedno posvečajo blogerji, tem pa sledijo družinski člani in someščani.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja