Deli

LJUBLJANA, 20. 3. 2008     Podjetje iPROM je razvilo orodje za izvedbo in nadzor virusnih video oglaševalskih akcij in tako obogatilo svojo ponudbo izdelkov za izvedbo oglaševalskih akcij na...

LJUBLJANA, 20. 3. 2008     Podjetje iPROM je razvilo orodje za izvedbo in nadzor virusnih video oglaševalskih akcij in tako obogatilo svojo ponudbo izdelkov za izvedbo oglaševalskih akcij na spletnih medijih. Gre za eno izmed prvih tovrstnih rešitev na svetu, v iPROM-u pa so jo poimenovali iPROM Viral. Orodje omogoča učinkovito izvedbo in natančno merjenje učinkov virusnih oglaševalskih akcij s spletnimi videi.

Virusno oglaševanje je v porastu, še posebej v družabnih omrežjih, saj je lani po podatkih raziskave podjetja eMarketer 22 odstotkov oglaševalcev uporabilo tovrstno obliko oglaševanja na teh medijih. V letošnjem letu pa naj bi virusno oglaševanje v okviru svojih spletnih akcij uporabljalo že 47 odstotkov oglaševalcev. Video virusne oglaševalske akcije se uveljavljajo kot pomemben del marketinških aktivnosti na spletu, vendar je bilo merjenje učinkov na enotni osnovi doslej zaradi različnih standardov in metrik omejeno. iPROM je z rešitvijo iPROM Viral standardiziral izvedbo in poročanje virusnih video oglasnih akcij.

»Z novo rešitvijo zapolnjujemo vrzel v tem oglaševalskem segmentu in odpiramo možnost za izvedbo tovrstnih akcij širšemu krogu naročnikov,« je povedal Simon Cetin, direktor iPROM-a. »Vključevanje virusnega oglaševanja v marketinške akcije oglaševalcem omogoča izkoristiti neverjetno moč širjenja zavedanja o blagovni znamki med uporabniki različnih družabnih omrežij in drugih storitev, namenjenih digitalni komunikaciji.«

iPROM-ovi naročniki imajo odslej na voljo kombinacijo klasičnih spletnih oglaševalskih akcij in virusnih video oglasnih akcij, ob zaključku kampanje pa jim bo na voljo enotno poročilo o doseženih rezultatih. Metrike vključuje število uporabnikov spleta, ki jih je virusni video oglas dosegel, število njegovih predvajanj in medij, na katerem je bil oglas predvajan.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje