Renault prvi preizkusil nov oglaševalski format

Akcija za Renault “CaRSki” je potekala v januarju 2007 na slovenskih spletnih medijih 24ur.com, delo.si, dnevnik.si, obala.net in vecer.com. Poleg klasičnega oglaševanja s pasico so pri iPROMu v spletnem medijskem načrtu predvideli tudi ohranjevalnik zaslona in z njim dosegli odlične rezultate. V času trajanja akcije je bilo realiziranih dobrih 82.000 prikazov ohranjevalnika zaslona, nanj pa […]

Preberi več

iPROM lani posredoval več kot 2,3 milijarde spletnih oglasov

LJUBLJANA, 29.1.2007 iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu, z iPROM AdServerjem, v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval več kot…

Preberi več

Brskalnik Firefox uporablja že več kot 29 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev

Najbolj razširjen brskalnik ostaja Microsoft Internet Explorer, ki ga uporablja 67 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, manj kot 4 odstotke uporabnikov pa domače spletne medije pregleduje z drugimi brskalniki…

Preberi več

iPROM s posebnim oddelkom za raziskave in razvoj novih tehnologij na področju digitalnega marketinga

iPROM bo odslej del dobička namenjal izključno razvoju novih tehnologij in orodij za oglaševanje v spletnih medijih, še posebej pa se bo posvečal razvoju, preizkušanju in raziskovanju novih načinov…

Preberi več

iPROM z novimi rešitvami za oglaševanje v video vsebinah

LJUBLJANA, 22.11.2006 iPROM nadgrajuje programsko opremo iPROM AdServer za serviranje in nadzor video oglasov na področju video vsebin na spletu. Podjetje želi tržnikom in spletnim založnikom približati izvedbo oglaševalskih…

Preberi več

Z novim oglasnim formatom dosegljivih 52 odstotkov uporabnikov slovenskega spleta

Izsledki iPROMove analize so pokazali, da oglaševalci z novo obliko komuniciranja dosežejo največje število uporabnikov v kategoriji splošnih informativnih spletnih medijev. Pri tem z novim oglasnim formatom dosežejo 70…

Preberi več

iPROM z novim oglaševalskim izdelkom

LJUBLJANA, 11.9.2006 iPROM je razvil nov večpredstavni oglasni format “ohranjevalnik zaslona”, ki oglaševalcem omogoča inovativno obliko komuniciranja z uporabniki interneta, spletnim medijem pa pestrejšo ponudbo in povečanje oglasnih prihodkov. Nov…

Preberi več

Široka potrošnja z največjim deležem prikazanih oglasov na slovenskih spletnih medijih

LJUBLJANA, 26.7.2006 iPROM je objavil deleže na slovenske spletne medije posredovanih oglasov po posameznih panogah za prvo polletje letošnjega leta. Pri tem je bilo več kot 206 milijonov prikazov spletnih…

Preberi več

iPROM nadgradil programsko opremo za izvedbo večpredstavnih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM

LJUBLJANA, 5.7.2006 iPROM je v sklopu novega oglasnega strežnika iPROM AdServer 7.0 nadgradil tehnološko osnovo za izvedbo in nadzor večpredstavnih, “out of banner” spletnih oglaševalskih akcij. Z nadgradnjo programske…

Preberi več

Prenovljena programska rešitev iPROM NEOS za oglaševalce

LJUBLJANA, 5.6.2006 iPROM je v sklopu nadgradnje programske opreme za izvedbo spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer 7.0 posodobil sistem za nadzor in evalvacijo spletnih oglaševalskih akcij iPROM NEOS, namenjen…

Preberi več

Arhiv