Večpredstavne oglase vključuje že 36 odstotkov spletnih oglaševalskih akcij

»Uveljavljanje oglaševanja z naprednimi spletnimi oglasi v Sloveniji poteka v skladu s pričakovanji,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Veseli nas, da smo s platformo Media iPROM v…

Preberi več

Članice IAB uspešne pri uvajanju standarda za spletno merjenje

LJUBLJANA, 26.8.2005 Večina ameriških članic mednarodne organizacije Interactive Advertising Bureau (IAB) bo do konca leta 2005 opravila s certifikacijskim procesom globalnega standarda za spletno merjenje. Štiri medijska podjetja so proces…

Preberi več

Merkur najbolj opažen spletni oglaševalec

LJUBLJANA, 22.6.2005 Merkurjevi spletni oglasi za spomladansko oglaševalsko akcijo “Vse kar si želim” so postavili novo mejo opaznosti oglasov na slovenskih spletnih medijih. Na osnovi raziskave, ki so jo izvedli…

Preberi več

Mozilla Firefox vse bolj priljubljen med uporabniki slovenskih spletnih medijev

iPROM v sklopu stalnega spremljanja tehnoloških značilnosti računalnikov, ki jih uporabljajo obiskovalci slovenskih spletnih medijev, s programsko opremo za spletno oglaševanje iPROM AdServer preverja tudi uporabo brskalnikov. Tako…

Preberi več

Prijazni in zabavni spletni video oglasi

LJUBLJANA, 11.5.2005 iPROM je predstavil nov format spletnega video oglasa, ki izkorišča prednosti vse širše uporabe širokopasovnih internetnih povezav. iPROMov novi format oglaševalcem nudi boljše možnosti za utrjevanje blagovnih znamk….

Preberi več

Merkurjevi spletni oglasi z nadpovprečno opaznostjo

LJUBLJANA, 23.3.2005 V Sloveniji predstavlja spletno oglaševanje 1 odstotek celotnega oglaševalskega kolača, pri čemer je v lanskem letu obsegalo 750 milijonov SIT. Kljub razmeroma majhnemu deležu pa se spletno…

Preberi več

Boljši pregled nad učinki spletnega oglaševanja

LJUBLJANA, 23.2.2005 iPROM je v sistem za nadzor in vrednotenje oglaševanja na spletu, iPROM NEOS, vključil novo storitev, ki nudi standardizirano analizo vplivov (konverzijo) različnih oblik spletnih oglaševalskih akcij na…

Preberi več

iPROM v preteklem letu posredoval 900 milijonov spletnih oglasov

LJUBLJANA, 17.1.2005 iPROM je s pomočjo programske rešitve za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0 – v preteklem letu uporabnikom slovenskih…

Preberi več

Slovensko znanje v mednarodnem standardu za merjenje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah

Projektna skupina vodilnih regulatorjev, oglaševalskih agencij, oglaševalcev, medijev in raziskovalnih organizacij v spletni oglaševalski industriji, ki je delovala pod okriljem mednarodne organizacije IAB, je objavila nova določila in industrijske…

Preberi več

Spletno oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev

LJUBLJANA, 2.11.2004 iPROM je najavil, da bo v novi generaciji svoje tehnološke rešitve za distribucijo, sledenje in ciljanje z oglasi na spletu iPROM AdServer 7.0 ponudil tehnološka orodja za…

Preberi več

Arhiv