Googlov brskalnik Chrome v porastu

Firefox kljub upadu priljubljenosti glede na zadnjo izvedeno analizo avgusta lani ostaja na vrhu, in sicer s 40,5 odstotka v deležu med uporabniki. Sledi mu Internet Explorer z 39,7…

Preberi več

iPROM PagePeel AD™ – uspešen prodor na trg

»Direktnim naročnikom, agencijam in medijskim zakupnikom z novim konceptom trenutno omogočamo oglaševanje na slovenskem in hrvaškem trgu, še letos pa je načrtovana tudi širitev na druge trge EU in…

Preberi več

iPROM v preteklem letu s 30 odstotki več prikazanih oglasov

V letu 2010 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot 2,7 milijarde prikazov, sledi mu…

Preberi več

Nova različica iPROM AdServer Mobile za oglaševanje na mobilnih spletnih medijih

iPROM AdServer Mobile je sistem za serviranje oglasov na mobilnih spletnih medijih ter omogoča serviranje dinamičnih in interaktivnih oglasov glede na vnaprej izbrane kriterije oglaševalca. Najnovejša različica podpira…

Preberi več

Firefox najbolj priljubljen brskalnik v Sloveniji

iPROMOVA analiza, izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu, iPROM AdServer, je pokazala, da se trend naraščanja priljubljenosti brskalnika Firefox nadaljuje. Po zadnjih…

Preberi več

iPROM predstavil nov oglasni format – iPROM PagePeel AD (TM)

iPROM je z novim oglasnim formatom postavil nov mejnik med opaznostjo, inovativnostjo in obenem nemotečo uporabniško izkušnjo. Format PagePeel AD™ je novost na oglaševalskem trgu in prinaša svežino v…

Preberi več

Spletno nakupovanje tehničnih izdelkov je med slovenskimi uporabniki interneta razširjeno

Rezultati ankete so pokazali, da je januarja kar slaba četrtina (23 %) uporabnikov interneta prek spleta kupovala tehnične izdelke, na mesečni ravni pa slaba desetina vprašanih (8 %) prek…

Preberi več

iPROM z novo storitvijo za pospeševanje prodaje

Obiskanost spletnih mest podjetij in organizacij v Sloveniji se povečuje, vse bolj tudi na račun večjih proračunov, ki jih tržniki namenjajo različnim oblikam spletnega komuniciranja. iPROMOVI strokovnjaki so razvili…

Preberi več

Brskalnika Internet Explorer in Firefox po priljubljenosti izenačena

Po najnovejši raziskavi slovenskega spletnega medijskega prostora, izvedeni z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu iPROM AdServer, si prvo mesto po priljubljenosti delita brskalnika…

Preberi več

96 odstotkov slovenskih internetnih uporabnikov spremlja video vsebine na spletu

Med video gledalci je najbolj priljubljen portal za spremljanje tovrstnih vsebin YouTube (87 odstotkov), 26 odstotkov video vsebine spremlja prek Google videa, na tretjem mestu pa je s 24…

Preberi več

Arhiv