Deli

                      Nove storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij v spletnih skupnostih LJUBLJANA, 21.9.2007    iPROM je sporočil, da bo svoje storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij razširil v virtualni tridimenzionalni svet...

                      Nove storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij v spletnih skupnostih

LJUBLJANA, 21.9.2007    iPROM je sporočil, da bo svoje storitve načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij razširil v virtualni tridimenzionalni svet Second Life. V sodelovanju s podjetjem FM Virtual razvija oglasni sistem s standardiziranimi oglasnimi površinami, ki bodo v začetku vključevale oglasne panoje, postavljene na pogosto obiskanih lokacijah v virtualnem okolju Second Lifa. Večinoma so to nakupovalna središča, trgovine, javna zbirališča in ulice, kjer oglasi dopolnjujejo okolje in ne ovirajo uporabnikov. Klik na oglas bo uporabnika popeljal na spletno stran oglaševalca, na njegov virtualni otok ali ga kako drugače seznanil s ponudbo.

iPROM bo prilagojene strategije tržnega komuniciranja prek oglasnih površin v skupnosti glede na cilje oglaševalskih akcij vključeval v spletne medijske načrte, naročnikom pa bo na začetku ponujal osnovne statistike o poteku akcij, ki bodo omogočale primerjavo z drugimi oblikami spletnega oglaševanja.

»Oglaševanje na oglasnih površinah v virtualnem svetu Second Life še ni razvito, kajti podjetja se predstavljajo predvsem s svojimi navideznimi svetovi,« je odločitev za vstop v omenjeno spletno skupnost pojasnil Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »S standardizacijo bomo poenostavili vključevanje tovrstnega oglaševanja v spletne medijske načrte.«

Second Life je postal priljubljen zaradi koncepta lastništva nad vsem, kar uporabniki ustvarijo v virtualnem svetu. V njem veljajo tržne zakonitosti, trguje se z lastno valuto, virtualna gospodarska dejavnost pa se naglo razvija. Skupnost Second Life trenutno redno obiskuje skoraj deset milijonov uporabnikov, število pa strmo raste. Svetovne korporacije in podjetja najrazličnejših dejavnosti so v njem odkrile inovativen komunikacijski kanal s svojimi strankami, ki jim lahko nudijo virtualno izkušnjo lastne ponudbe z dodano vrednostjo. Po zaslugi podjetja FM Virtual nastaja v Second Lifu tudi slovenski del skupnosti, ki je k sodelovanju pritegnil nekatera pomembnejša slovenska podjetja.

O podjetju FM Virtual

FM Virtual je hčerinsko podjetje agencije Futuristični marketing, specializirano za virtualne svetove. Ekipa razvijalcev FM Virtual skrbi za snovanje, razumevanje in razvijanje virtualnega sveta Second Life. Je možganski trust, ki ustvarja resnično virtualnost.

FM Virtual izdeluje virtualne projekte od ideje do načrtovanja in realizacije. S svojimi storitvami naročnikom zagotavljajo vrhunsko oblikovanje, kreativno programiranje, učinkovito promocijo, individualno svetovanje in visoko prodajo.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje