iPROM predstavil zmogljivejši oglasni strežnik

LJUBLJANA, 25.5.2006 iPROM je predstavil sedmo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim bo naročnikom spletnega oglaševanja zagotovil vrhunsko rešitev za izvajanje oglaševalskih akcij na spletnih medijih. Prav tako…

Preberi več

Oglaševalci v Sloveniji vse bolj zaupajo v spletno oglaševanje

LJUBLJANA, 8.5.2006 iPROMovi naročniki so v prvih treh mesecih letošnjega leta oglaševanju s spletnimi oglasi namenili v povprečju za 150 odstotkov več sredstev kot v enakem obdobju lani. Povečanje proračunov…

Preberi več

V sedmih letih do sinonima za kakovostno in uspešno spletno oglaševanje

LJUBLJANA, 18.4.2006 iPROM te dni praznuje sedmo obletnico delovanja, v tem času se je od razvijalca programske opreme in organizatorja prvih slovenskih spletnih oglaševalskih akcij preoblikoval v strateškega svetovalca pri…

Preberi več

iPROM na trg neprodanih zmogljivosti spletnega medijskega prostora vnaša sistem licitacij

Jedro sistema bodo predstavljali napredni, posebej za licitiranje razviti algoritmi. Cene za neiztržen oglasni prostor v spletnih medijih tako ne bodo več fiksne, pač pa bodo odvisne od ponudbe…

Preberi več

Brskalnik Firefox uporablja že 18 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev

iPROMovi podatki kažejo, da število uporabnikov brskalnika Microsoft Internet Explorer upada že drugo leto zapored. V začetku leta 2004 je bilo teh še 98 odstotkov, marca lani 88 odstotkov,…

Preberi več

Vse več uporabnikov slovenskih spletnih medijev briše ali blokira piškotke

LJUBLJANA, 10.2.2006 V prvem mesecu letošnjega leta je 19 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev vsaj enkrat zbrisalo piškotke s svojih računalnikov, sedem odstotkov teh pa jih je blokiralo oziroma imelo…

Preberi več

iPROM v preteklem letu posredoval več kot 1,2 milijarde spletnih oglasov

LJUBLJANA, 12.1.2006 Podjetje iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – z oglasnim strežnikom iPROM AdServer – v preteklem letu uporabnikom slovenskih…

Preberi več

Avto Triglav stavil na spletno oglaševanje in zmagal

LJUBLJANA, 15.12.2005 Spletna oglaševalska akcija podjetja Avto Triglav, izvedena v oktobru in novembru, je dosegla izjemne rezultate. V oglaševalsko akcijo za novi Fiatov model Croma, ki je hkrati potekala prek…

Preberi več

Posodobljena navodila za izdelavo spletnih oglasov

LJUBLJANA, 8.11.2005 iPROM je na svojih spletnih straneh objavil dopolnjeno strokovno gradivo, namenjeno oglaševalskim agencijam in izdelovalcem spletnih oglasov. Z novimi navodili za pripravo spletnih oglasov iPROM poenostavlja proces izvedbe…

Preberi več

Nova spoznanja o navadah uporabnikov slovenskih spletnih medijev

Med najbolj aktivnimi uporabniki so tisti, ki za dostop do spletnih strani uporabljajo brskalnik Mozilla Firefox. Ti na mesec v povprečju pregledajo 147 slovenskih spletnih strani v primerjavi s…

Preberi več

Arhiv