Deli

Med Microsoftovimi brskalniki je še vedno najbolj priljubljena različica 6, čeprav se je število njenih uporabnikov od januarja zmanjšalo za deset odstotnih točk, večinoma na račun novejše različice 7, ki jo uporablja že slabih 24 odstotkov uporabnikov. Od predstavitve nove različice brskalnika Firefox 3 sredi junija letos je ta našla prostor na 36 odstotkih računalnikov uporabnikov tega brskalnika. 25 odstotkov uporabnikov še vedno prisega na različico 2, ki je tudi na drugem mestu najbolj priljubljenih orodij za brskanje po spletu. Zanimiv je še podatek, da kar 11 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev uporablja hkrati Firefox in Internet Explorer.

Delež brskalnikov uporabnikov spletnih medijev. (Vir: iPROM, avgust 2008)

 

Med operacijskimi sistemi prevladuje Microsoft Windows, ki je nameščen na 97 odstotkih računalnikov slovenskih uporabnikov spleta. Windows XP je z 82 odstotki najbolj razširjen, sledi pa mu Windows Vista z dobrimi dvanajstimi odstotki.

Največ uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja zaslone ločljivosti 1024×768 točk, vendar se njihovo število zaradi cenovno vse bolj dostopnih večjih zaslonov občutno zmanjšuje. Tako se je njihov delež v primerjavi z januarsko raziskavo zmanjšal za 7 odstotnih točk – na 38,28 odstotka. Sledijo uporabniki z zasloni ločljivosti 1280×1024 točk (22,16%), značilni za 17- in 19-palčne monitorje. Delež 15,4-palčnih zaslonov, značilnih za prenosne računalnike, presega 10 odstotkov, v primerjavi z januarjem pa so se zelo razširile ločljivosti širokih zaslonov (1680×1050, 1440×900, 1280×800), ki jih je že prek 20 odstotkov.

iPROM je na podlagi pridobljenih podatkov ocenil računalniško opremljenost povprečnega uporabnika spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, zaslon ločljivosti 1024×768 ter brskalnik Internet Explorer 6.

iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti zaslonov. Analiza je bila na tedenski ravni opravljena avgusta 2008, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 133.280.644 meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje