Deli

Zvestobne aplikacije se še razvijajo in postajajo tehnološko vse bolj napredne.

Zvestobne aplikacije spodbujajo rast poslovanja trgovcev - iPROM - Novice iz sveta

Ker so mobilne aplikacije vključene v naše vsakdanje življenje, si zelo težko predstavljamo svet brez njih. Zato ne preseneča statistika, da povprečen uporabnik pametnega telefona uporablja približno 30 aplikacij mesečno. Obenem vemo, da je običajna maloprodajna stranka aktivna v šestih ali celo sedmih zvestobnih programih, zaradi česar lahko upravičeno sklepamo, da je med temi 30 aplikacijami tudi vsaj ena zvestobna. To dokazuje, da je uporaba zvestobnih aplikacij postala pomemben element našega vsakdanjega življenja.

Nekateri trgovci na drobno celo menijo, da je njihova zvestobna aplikacija najboljši komunikacijski kanal za spodbujanje poslovanja. Možnosti pridobivanja ugodnosti v obliki popustov in nagrad pomagajo podjetjem prepričati stranke, da naložijo njihove aplikacije in delijo osebne podatke – informacije, ki jih bodo lahko podjetja kasneje uporabila za ustvarjanje personalizirane nakupne poti in ponudbo izdelkov, ki jih bodo stranke bolj verjetno kupile.

Zaradi številčnosti uporabljenih aplikacij pa podjetja ne morejo pričakovati, da bodo stranke ves čas zelo vključene v njihove zvestobne aplikacije. Zato morajo biti te za uporabo zelo privlačne in zasnovane tako, da uporabnika na nek način zasvojijo. To je v prvi vrsti mogoče doseči z dobrim oblikovanjem uporabniškega vmesnika. Aplikacija mora biti uporabniku prijazna od trenutka, ko jo zažene. Seveda mora biti tudi očem všečna, obenem pa se je pri oblikovanju treba osredotočiti na praktičnost. Za doseganje pravega ravnovesja v sistemih za upravljanje zvestobe poskrbita umetna inteligenca in algoritmi strojnega učenja.

Pri doseganju zvestobe kupcev je pomembna tudi izkušnja nakupovanja v trgovini. Sodobna zvestobna aplikacija mora v nakupovalnem okolju služiti svojemu namenu. Kupcu mora na primer zagotoviti personalizirano, lokacijsko prilagojeno ponudbo izdelkov. Da bo aplikacija med strankami bolj priljubljena, pa morajo podjetja najti načine, kako kupce vključiti tudi zunaj trgovin. Eden izmed njih je denimo igrifikacija.

Izjemno pomembna je tudi učinkovita podpora strankam. Kadarkoli stranka išče rešitev za odpravo težave, ki jo ima, mora aplikacija ponuditi nekaj možnih rešitev, na primer s seznamom pogostih vprašanj in odgovorov, na voljo pa mora biti tudi način za komunikacijo s predstavnikom podjetja – bodisi prek kontaktnega obrazca bodisi prek klepeta v živo.

Deli

Arhiv