Platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih prinaša odličen vpogled v navade obstoječih potrošnikov in ravno zdaj je čas, da ji posvetite več pozornosti.
Upoštevanje uredbe GDPR za podjetja ne predstavlja grožnje, pač pa konkurenčno prednost. Osredotočanje na varnost in dostavljanje relevantnih vsebin je še posebej pomembno v časih, ko so potrošniki še posebej ranljivi in od znamk pričakujejo pomoč.
Osredotočimo se na zasebnost
Če v tem trenutku še niste prepričani, ali ste v celoti skladni z uredbami, je zdaj pravi trenutek za osredotočanje na varnost. Ne le zaradi možnih finančnih pritiskov, ampak tudi zaradi zaupanja vaših potrošnikov. Slednje je, glede na poročilo družbe Capgemini Research, poleg skladnosti podjetij z zakoni, vse bolj pomembno. V negotovih časih je ključno prav zaupanje potrošnikov, ki gradi zvestobo in dolgoročne odnose.
Platforme za upravljanje s podatki so danes še posebej pomembne
Platforme za upravljanje podatkov o potrošnikih hranijo in združujejo lastne podatke ter omogočajo bolj utemeljene in učinkovite odločitve, zato se strokovnjakom za trženje močno priporoča njihova uporaba. Na podlagi natančnega vpogleda v podatke o potrošnikih, je namreč lažje sprejeti prave odločitve, ki so v trenutnih negotovih razmerah še posebej pomembne.
Naprednejša podjetja v platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih integrirajo tudi oglaševalske podatke (v iPROMu jih integriramo z uporabo iPROM DMP) o izvedenih oglaševalskih akcijah, vedenjskih vzorcih ciljnih skupin.
Ne pozabite na prihodnost
V negotovosti se je težje osredotočiti na prihodnost. Pomembno je, da so blagovne znamke pripravljene na bistven premik k digitalnemu in povezovanju s potrošniki v realnem času. Pri tem jim bodo pomagale platforme za upravljanje podatkov, ki omogočajo kreativno uporabo podatkov.
Podjetja lahko z uporabo platform potrošnike obveščajo o novih ponudbah, možnostih brezplačnih preizkusov ali o ponovni razpoložljivosti izdelka, ki ga nekaj časa nazaj še ni bilo mogoče kupiti. V tem času nekatera podjetja te podatkovne baze uporabljajo tudi za ustvarjanje opozoril za preklicane potovalne načrte ali identifikacijo strank, ki so potovale na prizadeta območja. Če podjetja lastnih podatkovnih baz o svojih kupcih še nimajo, je danes čas, da jih začnejo graditi. Tako bodo namreč lahko obdržali prednost prek konkurenco.
Zakaj je torej platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih v kriznih razmerah še posebej pomembna? Ker omogoča razumevanje nakupnega vedenja potrošnika, ki je v teh nestabilnih časih spremenljivo in težje predvidljivo.