V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.
Marketing je v organizacijah pogosto obravnavan kot pomožna dejavnost, čeprav bi moral biti primarna. Da bi pridobil večjo veljavo in uresničil svoj poln potencial, morajo marketinške ekipe delovati bolj transparentno – tako interno kot navzven. Transparentnost predstavlja manjkajoči člen do trajnostne in predvidljive rasti.
Temeljna transparentnost je pogoj za bolj učinkovito delovanje marketinških ekip ter za zanesljivo in trajnostno rast organizacij. Večja transparentnost vpliva na bolj učinkovito delo marketinških ekip in na doseganje boljših rezultatov. Najpomembnejše prednosti večje transparentnosti marketinških oddelkov so večja motivacija ter vključenost in zavzetost zaposlenih, spodbujanje sodelovanja različnih ljudi z edinstvenim naborom veščin in znanj, učinkovitejša poraba sredstev ter izboljšano odločanje, ki prinese boljše poslovne rezultate.
Transparentnost v marketingu in odprto deljenje informacij spodbujata medsebojno sodelovanje, kot ga poznamo denimo v programiranju, ko si dva programerja z različnih strokovnih področij delita računalnik in sodelujeta pri skupnem projektu. Transparentnost je v takem primeru popolna, saj oba sodelujoča natančno vidita delo drug drugega in kako oba pristopata k nalogam od začetka do konca. Glede na nenehen razvoj marketinga ter vedno nove platforme, tehnologije in komunikacijske kanale je učinkovito sodelovanje znotraj ekipe še toliko bolj pomembno.