V današnjem svetu je na voljo ogromno podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Podatki so gonilo sodobnega marketinga, umetna inteligenca pa orodje, ki olajša procese in poskrbi, da so podatki uporabljeni v prid blagovni znamki.
Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo vedno več. Na vsakem koraku puščajo podatke, ki so osnova za snovanje personaliziranih sporočil. Umetna inteligenca je tista, ki analizira podatke in blagovni znamki pomaga pri snovanju sporočil, ki so za potrošnike bolj prepričljiva in zagtavljajo večjo vključenost.
Strojno učenje oblikuje marketing in tega se zavedajo mnogi marketinški strokovnjaki. Nedavna raziskava je pokazala, da 91 % vodilnih marketinških strokovnjakov umetni inteligenci pripisuje veliko moč. Potrošniki v digitalnem ekosistemu podatke puščajo na skoraj vsakem koraku, umetna inteligenca pa je edina, ki podatke analizira in jih prilagodi posameznem potrošniku. Človek ogromne količine podatkov preprosto ne more obdelati, podatke pa je vseeno več kot priporočljivo izkoristiti in jih obrniti v prid blagovni znamki. Brez holističnega pogleda je nemogoče pridobiti vpogled v potrošniško nakupno pot, poleg tega pa je lahko potrošniku dostavljeno napačno sporočilo, ki krha zvestobo in zaupanje v blagovno znamko.
Svet marketinga se spreminja. Potrošniki postajajo vedno bolj kompleksni in generirajo vedno bolj podrobne podatke. Z uporabo umetne inteligence marketinški strokovnjaki analitiko kombinirajo s kreativnostjo in tako potrošnika postavijo na prvo mesto.