Deli

Rast uporabe mobilnih klepetalnih aplikacij, vedno bolj sprejeta nosljiva tehnologija in pomen priporočil so trendi, ki ustvarjajo novo pot komuniciranja na digitalnih kanalih, navaja raziskava Internet Trends 2019 Mary Meeker.

Sledenje trendom predstavlja konkurenčno prednost - iPROM - Novice iz sveta

Vsakoletna raziskava Internet Trends 2019 Mary Meeker, ki jo izvaja priznana ameriška analitičarka Mary Meeker, je na 333 straneh pod drobnogled vzela mnogo področij, ki zadevajo trende na področju interneta in predstavljajo nove možnosti za strokovnjake s področja digitalnega marketinga.

Rast uporabe mobilnih klepetalnih aplikacij je že nekaj časa stalnica marketinških pogovorov. Vseeno pa jih vsaj zaenkrat ni mogoče primerjati z družbenimi omrežji, ki jim potrošniki namenijo veliko več časa. Mobilne aplikacije za klepet, kot so Telegram, Viber in WeChat, pri ameriških potrošnikih predstavljajo le 14 minut uporabe na dan, kar je 33 minut manj od uporabe družbenih omrežij, kot so Instagram, Facebook in Twitter.

Raziskava ugotavlja, da je na voljo ogromno novih načinov uporabe digitalne tehnologije. V raziskavi so izpostavljeni predvsem digitalni video, glasovno iskanje in nosljiva tehnologija. Strokovnjaki trdijo, da je nosljiva tehnologija v razcvetu, saj so se uporabniki te tehnologije v zadnjih štirih letih podvojili. Posledično pa se bo v naslednjih letih povečal tudi razvoj novih aplikacij za nosljive tehnologije, ki jih bodo marketinški strokovnjaki vključevali v svoje strategije.

V raziskavi je poudarjen tudi pomen priporočil, ki so s tehnologijo dobila čisto novo dimenzijo. Včasih so govorice o izdelkih ali storitvah potrošniki delili le z znanci in s prijatelji, splet pa je poskrbel, da lahko potrošniki mnenja in komentarje delijo kjerkoli in s komerkoli. Priporočljivo je, da podjetja v prvi vrsti poskrbijo za kakovostne izdelke, pozabiti pa ne smejo niti na dobro podporo potrošnikom. Slednjo v zadnjem času nadomeščajo klepetalni roboti, ki služijo kot osebni pomočniki, saj so na voljo kadarkoli. Prav tako je priporočljivo slediti komentarjem in mnenjem potrošnikov in tako sproti optimizirati potrošniško izkušnjo.

Marketinški strokovnjaki naj sledijo spreminjajočim se trendom in jih upoštevajo. Prav na takšen način bodo dosegli odlične rezultate in poskrbeli, da bodo vedno korak pred konkurenco. Poznavanje tehnologije in sledenje trendom pa ni le priložnost za večji tržni delež, ampak tudi za večje zadovoljstvo potrošnikov.

Deli

Arhiv