Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.
Na zadnjem novembrskem dogodku Coffee to Connect, v okviru katerih AmCham Slovenia vsak petek gosti strokovnjake in sogovornike iz različnih strok, je bilo govora o vzponu vsepovezanega potrošnika in vedenju potrošnikov, povečani medijski potrošnji in rasti spletnega nakupovanja.
O vsepovezanem potrošniku danes govorimo že v vseh generacijah in večkanalna komunikacija z njim je postala standard. Digitalno trženje ni več zgolj obstranska funkcija v podjetjih, temveč strateška. Največji oglaševalci ga delno izvajajo sami, delno pa v sodelovanju s strokovnjaki ter interdisciplinarnimi ekipami za digitalno oglaševanje, spletno prodajo in trženjsko raziskovanje.
Svoja strokovna mnenja in poglede na to so na virtualnem pogovoru v petek, 26. novembra, predstavili tudi direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič, Matjaž Robinšak iz Valicona in David Čreslovnik iz Ceneje d. o. o.
Kot je dejal Leon Brenčič, sta se uporaba in doseg digitalnih medijev v zadnjem letu in pol precej povečala. Digital igra danes in bo tudi v prihodnosti igral pomembno vlogo v marketinških strategijah. Vse bolj raste tudi zavedanje o varovanju zasebnosti uporabnikov na spletu ter izgradnja lastnih platform in podatkovnih silosov, ki podjetjem zagotavljajo večjo konkurenčnost ter boljši izkoristek oglaševalskih sredstev.
Posnetek celotnega dogodka si lahko ogledate na povezavi.