Predstavljajte si, da lahko s popolnim sporočilom v pravem trenutku učinkovito nagovorite vnaprej opredeljeno občinstvo glede na njegova zanimanja in izboljšate učinkovitost oglasnih akcij. Prav to lahko odslej z oglasnimi akcijami z uporabo lastnega ograjenega vrta dosega Fraport Slovenija, upravljavec ljubljanskega letališča.
Podatkovno gnano oglaševanje z uporabo prvoosebnih podatkov na edinstveni oglaševalski platformi
Oglasna akcija Destinacije z ljubljanskega letališča, ki so jo zagnali s podatkovno in oglaševalsko infrastrukturo na njihovem lastnem medijskem ekosistemu, je dosegla 12-odstotno stopnjo konverzije pri prodaji letalskih kart za destinacije z ljubljanskega letališča. Ta kampanja ne le ozavešča potnike o destinacijah, ki so na voljo z osrednjega slovenskega letališča, ampak še naprej daje merljive rezultate, stroškovno učinkovito oglaševalsko naložbo v višini manj kot 2 € na prodano vozovnico. Ta rezultat dokazuje moč in učinkovitost uporabe lastnih podatkov za ciljano oglaševanje in prednosti izgradnje lastnega ograjenega vrta z uporabo rešitev Ad-Tech – iPROM Private DMP in iPROM Programmatic Platform.
Uspeh te študije primera je podlaga za kontinuirane oglaševalske aktivnosti v digitalnih medijih in dokazuje vrednost lastnega ograjenega vrta, ki obsega lastno podatkovno skladišče in tehnološko integracijo na odprti splet. Z izkoriščanjem prvoosebnih podatkov in uporabo naprednih strategij ciljanja lahko blagovne znamke izboljšajo donosnost naložbe v oglaševanje in vzpostavijo dolgoročne odnose s strankami. S pomočjo zaupanja vrednega partnerja, kot je iPROM, pa lahko premišljeno zgradijo svoje ograjene vrtove, saj vedo, da so njihovi podatki varni in zaščiteni.
Zbirajte in zavarujte podatke o vedenjskih vzorcih ter zanimanjih svojih uporabnikov za povečanje učinkovitosti oglaševanja in strateško prednost
Koristi izgradnje ograjenega vrta presegajo takojšnje dobičke, saj so podatki, pridobljeni vzporedno z digitalnim oglaševanjem na zasebnih, lastniških in varnih platformah za upravljanje prvoosebnih podatkov pokazali večjo vrednost kot neposredni učinki oglaševalskih kampanj. Blagovne znamke, ki te priložnosti prepoznajo in izkoristijo, so že zdaj v pomembni konkurenčni prednosti in bo tako tudi v prihodnje.
Fraport Slovenija je z izgradnjo lastnega ograjenega vrta z uporabo iPROMovih rešitev Ad-Tech prevzel nadzor nad svojimi podatki in jih uporabil za promocijo ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih. To je privedlo do povečanega števila prihodov potnikov na ljubljansko letališče, izboljšane donosnosti naložb v oglaševanje ter možnosti vzpostavitve dolgoročnega in stalnega odnosa s strankami. Podjetje lahko vzpostavi tudi nove prihodkovne modele s prodajo oglaševanja v svoji oglaševalski infrastrukturi na podlagi lastnih podatkov.